@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
För en dag som har spenderats i sängen har den varit väldigt produktiv.
Har idag (igår för er haha, tidszoner är ett faktum) bokat biljetter till Universal för nyår (så ska mer eller mindre fira nyår i hogsmeade, kan det bli bättre??), bokat hotell för när jag åker till LA i april, sagt upp mitt amazon prime som jag aldrig ens signade up för och kommer få tillbaka alla pengar OCH kom faktiskt ihåg att gå över till katten jag kattsitter och fylla på maten där Hej 24 dec, 2018 09:37 |
|
thecellabration
Elev |
god jul!
24 dec, 2018 09:55 |
|
Nymphie
Elev |
24 dec, 2018 09:55 |
|
Lazarus
Prefekt |
Har fått så många fina mugglis-julklappar. Tack alla som skickat ♥ och alltså, du ”liten häxa” som kom ihåg att jag älskar Ralph Fiennes, och skickade Voldy-kort: du är bäst!
24 dec, 2018 10:03 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Luna Chang: För en dag som har spenderats i sängen har den varit väldigt produktiv. Har idag (igår för er haha, tidszoner är ett faktum) bokat biljetter till Universal för nyår (så ska mer eller mindre fira nyår i hogsmeade, kan det bli bättre??), bokat hotell för när jag åker till LA i april, sagt upp mitt amazon prime som jag aldrig ens signade up för och kommer få tillbaka alla pengar OCH kom faktiskt ihåg att gå över till katten jag kattsitter och fylla på maten där omg hej fellow utlandssvensk! fast min tidszon är åt motsatt håll... ligger 8 timmar före sverige ♏︎ 24 dec, 2018 10:06 |
|
Arzora Morgenstern
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Arzora Morgenstern: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Arzora Morgenstern: Det va en bomb på min skola i torsdags. Hemskt att någon ens skulle vilja skada folk asså, blev så himla rädd, man tänker ju att det inte ska hända nära en, Malmö- visst det har hänt många gånger där, Stockholm- stor stad, mycket sjukt folk, men liksom i hålornas håla lilla Hässleholm? Asså jag fattar inte varför liksom? Vi kunde ha dött! o den där jädra bomben va i korridoren under mitt skåp!? asså vad fan. Jag vill inte tillbaka dit efter jullovet. I´m out. Shit! Jag förstår verkligen att det måste ha gjort dig rädd! För 3 år sedan så gick jag och hälsade på en kompis. I närheten av hennes lägenhet så var det en annan lägenhet som blev bombad och det var några människor som dog. Hade vi gått förbi det stället hade vi nu kunnat vara döda. Man tror aldrig att det ska hända i en liten stad utan det är mer troligt att det händer i en mycket större. Läste nyss artikeln, det var någon man som tydligen ville få hjälp av polisen... han kunde lika gärna ha ringt och bett om hjälp än att bomba i en skola... Hoppas iallafall att du kan gå till din skola utan att vara rädd att något hemskt ska hända. Det ska inte hända såna här saker... Kram! Tack ♥ En massa tidningar säger olika, det är det som är, vissa säger att han ville ha hjälp av polisen och vissa säger att han ville skada så många som möjligt, vilket är helt absurt enligt mig. Men jag är bara glad att ingen kom till skada och att det inte blev värre. Kram! Jag tror nog inte han ville skada människor utan mer skrämma dem. För det hände väl inte under skoltid va? Tack! :/ det hände kl fem i 9 på morgonen... 24 dec, 2018 10:17 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Katla: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Katla: https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=50916&page=1#p4346729varför kan julgranspyntet aldrig stanna på sin plats på profilen jag blir gaaaleeeeen kanske kan hjälpa? tyvärr inte därför jag inte körde på granar i år, förra året hade jag typ 20 o va ju alltid minst en som va fel så behövde jag göra om allt xD nuu verkar det funka men vågar inte ta ut vinsten i förskott haha igår funkade det från första pyntningen men när jag loggade in idag var plötsligt allt huller om buller. aa asså när d krånglar så är man vääldigt nära att bara ta bort skiten ja nu ser det bra ut =) så RÖR INGET haha xD
24 dec, 2018 10:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Arzora Morgenstern: Då ville han bara skrämma och inte skada låter det somSkrivet av Borttagen: Skrivet av Arzora Morgenstern: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Arzora Morgenstern: Det va en bomb på min skola i torsdags. Hemskt att någon ens skulle vilja skada folk asså, blev så himla rädd, man tänker ju att det inte ska hända nära en, Malmö- visst det har hänt många gånger där, Stockholm- stor stad, mycket sjukt folk, men liksom i hålornas håla lilla Hässleholm? Asså jag fattar inte varför liksom? Vi kunde ha dött! o den där jädra bomben va i korridoren under mitt skåp!? asså vad fan. Jag vill inte tillbaka dit efter jullovet. I´m out. Shit! Jag förstår verkligen att det måste ha gjort dig rädd! För 3 år sedan så gick jag och hälsade på en kompis. I närheten av hennes lägenhet så var det en annan lägenhet som blev bombad och det var några människor som dog. Hade vi gått förbi det stället hade vi nu kunnat vara döda. Man tror aldrig att det ska hända i en liten stad utan det är mer troligt att det händer i en mycket större. Läste nyss artikeln, det var någon man som tydligen ville få hjälp av polisen... han kunde lika gärna ha ringt och bett om hjälp än att bomba i en skola... Hoppas iallafall att du kan gå till din skola utan att vara rädd att något hemskt ska hända. Det ska inte hända såna här saker... Kram! Tack ♥ En massa tidningar säger olika, det är det som är, vissa säger att han ville ha hjälp av polisen och vissa säger att han ville skada så många som möjligt, vilket är helt absurt enligt mig. Men jag är bara glad att ingen kom till skada och att det inte blev värre. Kram! Jag tror nog inte han ville skada människor utan mer skrämma dem. För det hände väl inte under skoltid va? Tack! :/ det hände kl fem i 9 på morgonen... 24 dec, 2018 11:10 |
|
Frivolt
Elev |
TACK alla som skickat en eller två julklappar till mig ♥ Blev så otroligt glad!!!
God Jul på er!! 24 dec, 2018 11:26 |
|
Idiz
Elev |
God jul alla!♥ Älskar er alla, och vet inte vad jag skulle gjort utan er♥ Tack för alla julklappar och hoppas att alla får en fantastisk jul♥ Älskar er mina fina mugglis vänner♥
![]()
24 dec, 2018 11:31 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen