@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Zora: Uppe TIDGIT på julafton.. allt för hinna fotografera en julig bild på hästen ♥ Same, fast för att samla poäng till oss hufflisar! Varför stava rätt när man kan stava fel? 24 dec, 2018 07:44 |
|
Scorperion
Elev |
24 dec, 2018 08:13 |
|
Katla
Elev |
varför kan julgranspyntet aldrig stanna på sin plats på profilen jag blir gaaaleeeeen
♏︎ 24 dec, 2018 08:51 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Katla: https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=50916&page=1#p4346729varför kan julgranspyntet aldrig stanna på sin plats på profilen jag blir gaaaleeeeen kanske kan hjälpa?
24 dec, 2018 08:55 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Katla: https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=50916&page=1#p4346729varför kan julgranspyntet aldrig stanna på sin plats på profilen jag blir gaaaleeeeen kanske kan hjälpa? tyvärr inte ♏︎ 24 dec, 2018 09:00 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Katla: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Katla: https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=50916&page=1#p4346729varför kan julgranspyntet aldrig stanna på sin plats på profilen jag blir gaaaleeeeen kanske kan hjälpa? tyvärr inte därför jag inte körde på granar i år, förra året hade jag typ 20 o va ju alltid minst en som va fel så behövde jag göra om allt xD
24 dec, 2018 09:02 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Katla: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Katla: https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=50916&page=1#p4346729varför kan julgranspyntet aldrig stanna på sin plats på profilen jag blir gaaaleeeeen kanske kan hjälpa? tyvärr inte därför jag inte körde på granar i år, förra året hade jag typ 20 o va ju alltid minst en som va fel så behövde jag göra om allt xD nuu verkar det funka men vågar inte ta ut vinsten i förskott haha igår funkade det från första pyntningen men när jag loggade in idag var plötsligt allt huller om buller. aa asså när d krånglar så är man vääldigt nära att bara ta bort skiten ♏︎ 24 dec, 2018 09:07 |
|
Nymphie
Elev |
24 dec, 2018 09:14 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Positivt, du kan säga att du måste typ vila och skriva rim! Varför stava rätt när man kan stava fel? 24 dec, 2018 09:22 |
|
Nymphie
Elev |
Ja smart! Haha, rimtråden, here I come
24 dec, 2018 09:24 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen