@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lazarus
Prefekt |
16 dec, 2018 14:15 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Önskade att det fanns ett spel här på mugglis där man kunde spela trollkarlsschack.
I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 16 dec, 2018 14:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Velma Dinkley: JA! DET HADE VARIT AWESOME! ÄLSKAR SCHACK! VILL MÖTA ER!Önskade att det fanns ett spel här på mugglis där man kunde spela trollkarlsschack. 16 dec, 2018 14:27 |
|
Nymphie
Elev |
Solkatten citerade dig i Intresseklubben antecknar
Vindict citerade dig i Intresseklubben antecknar Scorperion citerade dig i Intresseklubben antecknar Vindict citerade dig i Intresseklubben antecknar Scorperion citerade dig i Intresseklubben antecknar Vindict citerade dig i Intresseklubben antecknar Osv. Det straffar sig att skriva här
16 dec, 2018 14:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymphie: Du skulle sett 2016, man kunde vara borta i 1 timma och få 5 sidor av citeringar och taggningarSolkatten citerade dig i Intresseklubben antecknar Vindict citerade dig i Intresseklubben antecknar Scorperion citerade dig i Intresseklubben antecknar Vindict citerade dig i Intresseklubben antecknar Scorperion citerade dig i Intresseklubben antecknar Vindict citerade dig i Intresseklubben antecknar Osv. Det straffar sig att skriva här 16 dec, 2018 14:29 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Velma Dinkley: JA! DET HADE VARIT AWESOME! ÄLSKAR SCHACK! VILL MÖTA ER! Önskade att det fanns ett spel här på mugglis där man kunde spela trollkarlsschack. Önksade att man kunde välja att köra mot någon mugglis medlem eller mot datorn I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 16 dec, 2018 14:33 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Velma Dinkley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Velma Dinkley: JA! DET HADE VARIT AWESOME! ÄLSKAR SCHACK! VILL MÖTA ER! Önskade att det fanns ett spel här på mugglis där man kunde spela trollkarlsschack. Önksade att man kunde välja att köra mot någon mugglis medlem eller mot datorn Jaa! Hade varit Awsome! Typ som duellklubben
16 dec, 2018 14:34 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Skrivet av Nymphie: Skrivet av Velma Dinkley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Velma Dinkley: JA! DET HADE VARIT AWESOME! ÄLSKAR SCHACK! VILL MÖTA ER! Önskade att det fanns ett spel här på mugglis där man kunde spela trollkarlsschack. Önksade att man kunde välja att köra mot någon mugglis medlem eller mot datorn Jaa! Hade varit Awsome! Typ som duellklubben Ja det är min tanke att det ska fungera som duellklubben på ett ungefär. Menar borde inte vara helt omöiligt. För övrigt så tänkte jag kolla om någon kan tänka sig sälja lite malfoy kort till mig. I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 16 dec, 2018 14:39 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Velma Dinkley: Önskade att det fanns ett spel här på mugglis där man kunde spela trollkarlsschack. Skrivet av Velma Dinkley: Önskade att det fanns ett spel här på mugglis där man kunde spela trollkarlsschack. Inte ens 15 och det redan slut på tummar
16 dec, 2018 14:40 |
|
Katla
Elev |
mitt senaste drakägg har kläckts!! är det någon som kan se vilket tema mina drakar har på namnen?
♏︎ 16 dec, 2018 15:40 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen