Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
YoshiFriend <3
Elev |
Kan någon förklara för mig hur man kägger in bilder?
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 27 dec, 2011 20:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av YoshiFriend <3: Kan någon förklara för mig hur man kägger in bilder? Jag har inte gjort det själv men jag GISSAR att man trycker på knappen brevid svara-rutan det står "bild" på. 27 dec, 2011 20:20 |
|
Borttagen
|
^Yes sen lägger man i länken till bilden
27 dec, 2011 20:21 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
27 dec, 2011 20:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Give it a push.Jag blöder från min högra bröst .___. Vaknade upp och hade en konstig blå bula och det kliade. Jag är en idiot och kliade tbx och den exploderade typ. Nu är 2 behåar förstörda och den vägrar läkas ordentlit. När den läks blir den blå och gul igen typ ;p Är det bara jag som har problem? .____. 27 dec, 2011 20:24 |
|
childhoodlight
Elev |
27 dec, 2011 20:26 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Borttagen: blå bula? Typ hur stor? En stor bula? .__.Skrivet av Borttagen: Give it a push.Jag blöder från min högra bröst .___. Vaknade upp och hade en konstig blå bula och det kliade. Jag är en idiot och kliade tbx och den exploderade typ. Nu är 2 behåar förstörda och den vägrar läkas ordentlit. När den läks blir den blå och gul igen typ ;p Är det bara jag som har problem? .____. ![]()
27 dec, 2011 20:26 |
|
Borttagen
|
^
^Ja men tyyyyp .__. Är rädd för doktorer men ska kanske dra dit om grejen som mamma gav mig inte fungerar... GinnyOlivia - Jag trodde att det var en sån där konstig finne men jag tänkte det kan inte vara en finne för den är blå...Blå/lila för att vara exakt, hade samma färg som ett blåmärke. 27 dec, 2011 20:27
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-27 kl. 20:28
|
|
ikka
Elev |
melodyjoseph: Jag tycker verkligen att du borde gå till doktorn! Det är säkert inget farligt, men för att vara på den säkra sidan liksom.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
27 dec, 2011 20:28 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Borttagen: ah okej, det lät läskigt med en stor bula liksom :s men tycker också att du borde gå till doktorn om det inte försvinner...^ ^Ja men tyyyyp .__. Är rädd för doktorer men ska kanske dra dit om grejen som mamma gav mig inte fungerar... GinnyOlivia - Jag trodde att det var en sån där konstig finne men jag tänkte det kan inte vara en finne för den är blå...Blå/lila för att vara exakt, hade samma färg som ett blåmärke. ![]()
27 dec, 2011 20:32 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen