Privat mellan Ripadal och J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Privat mellan Ripadal och J_J
|
Borttagen
|
Yami log och sa.
- De är stora nog för 3 överviktiga skulle jag tro.
19 okt, 2015 19:47
|
|
Borttagen
|
Lola flinar
-okej bra gott om plats
sa hon och flinar lite grann och kollade påvaktenra osm kom och höll i hästarna direkt oc hhon hoppar tyst av
19 okt, 2015 19:48
|
|
Borttagen
|
Yami lo och hoppade själv av och gäspade lite.
19 okt, 2015 19:50
|
|
Borttagen
|
Lola log och gick till Ymi
-ska vi gå in?
fårgade hon mjukt
19 okt, 2015 19:52
|
|
Borttagen
|
Yami nickadeo ch sa.
- Ja.
19 okt, 2015 19:53
|
|
Borttagen
|
Lola tog mjukt hans hand och gick tyst emd honom emot slottest ingågn
19 okt, 2015 19:54
|
|
Borttagen
|
Yami log och höll lugnt hennes hand
19 okt, 2015 19:55
|
|
Borttagen
|
Lol log och gick in i slottet
-vart ska vi bada?
mumlade hn
19 okt, 2015 19:56
|
|
Borttagen
|
Yami og och sa.
- I mitt rm om d vill
19 okt, 2015 19:57
|
|
Borttagen
|
Lola log
-gärna
a hon mjukt och gick med honom emot hans rum
19 okt, 2015 19:59
|
Du får inte svara på den här tråden.