Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
" Jo, han mår mycket bättre, han får komma hem när ni vill " Sa läkaren
" Fint, hur är det med min man?" Sa jag
" Han skriker efte dig och en kvinna som heter Lilja " sa läkaren
" Va!" skrek jag
25 aug, 2013 14:12
|
|
Borttagen
|
''KELLY'' skrek jag sedan
25 aug, 2013 14:16
|
|
Borttagen
|
Jag slängde på luren och satte mig och barnen i bilen, sen gasade jag iväg
25 aug, 2013 14:17
|
|
Borttagen
|
(han skrek efter kelly, skrev fel)
25 aug, 2013 14:18
|
|
Borttagen
|
( Du sa Lilja när jag frågade men visst )
25 aug, 2013 14:27
|
|
Borttagen
|
(det är din tur på ''kärlekens trassel''
''KELLY'' skrek jag igen
25 aug, 2013 14:32
|
|
Borttagen
|
( Mm )
Jag körde till sjukhuset och smugglade ut Mas
25 aug, 2013 14:45
|
|
Borttagen
|
''men kelly får jag gå??'' viskade jag
25 aug, 2013 14:46
|
|
Borttagen
|
" Klart, jag kan ta hand om dig!" Fräste jag och satte in Mad i bilen
25 aug, 2013 14:47
|
|
Borttagen
|
25 aug, 2013 14:50
|
Du får inte svara på den här tråden.