Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
APELSiiN
Elev |
30 sep, 2012 19:05 |
|
Savi
Elev |
Måste säga dock att jag inte gillade den sångscenen så mycket. Älskade dansen i studion och när de tog bilderna, men typ när de sprang och den där extremt konstiga glasscenen... jag bara... wtf?
30 sep, 2012 19:21 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av Savi: Måste säga dock att jag inte gillade den sångscenen så mycket. Älskade dansen i studion och när de tog bilderna, men typ när de sprang och den där extremt konstiga glasscenen... jag bara... wtf? Jag gillade inte heller när de sprang.. men Brody's glasscen, åhhhh så söt när han ler :'D Men något jag inte fattat från säsong 1 är det där med två scener i sånt här nummer, när de springer och så.. har de gjort det någon gång eller är det bara något de tänker?? för de var ju i studion.. ![]()
30 sep, 2012 19:23 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: Måste säga dock att jag inte gillade den sångscenen så mycket. Älskade dansen i studion och när de tog bilderna, men typ när de sprang och den där extremt konstiga glasscenen... jag bara... wtf? Jag gillade inte heller när de sprang.. men Brody's glasscen, åhhhh så söt när han ler :'D Men något jag inte fattat från säsong 1 är det där med två scener i sånt här nummer, när de springer och så.. har de gjort det någon gång eller är det bara något de tänker?? för de var ju i studion.. wait what?!
30 sep, 2012 19:24 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: Måste säga dock att jag inte gillade den sångscenen så mycket. Älskade dansen i studion och när de tog bilderna, men typ när de sprang och den där extremt konstiga glasscenen... jag bara... wtf? Jag gillade inte heller när de sprang.. men Brody's glasscen, åhhhh så söt när han ler :'D Men något jag inte fattat från säsong 1 är det där med två scener i sånt här nummer, när de springer och så.. har de gjort det någon gång eller är det bara något de tänker?? för de var ju i studion.. wait what?! Men asså de dansade i studion, sen helt plötsligt är de ute och dansar på gatan... asså tänker de bara det eller? Hade varit roligare om det faktiskt hänt haha. ![]()
30 sep, 2012 19:26 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: Måste säga dock att jag inte gillade den sångscenen så mycket. Älskade dansen i studion och när de tog bilderna, men typ när de sprang och den där extremt konstiga glasscenen... jag bara... wtf? Jag gillade inte heller när de sprang.. men Brody's glasscen, åhhhh så söt när han ler :'D Men något jag inte fattat från säsong 1 är det där med två scener i sånt här nummer, när de springer och så.. har de gjort det någon gång eller är det bara något de tänker?? för de var ju i studion.. wait what?! Men asså de dansade i studion, sen helt plötsligt är de ute och dansar på gatan... asså tänker de bara det eller? Hade varit roligare om det faktiskt hänt haha. Tror det hände också bara att de la ihop det lite snyggt
30 sep, 2012 19:27 |
|
MissLollo
Elev |
30 sep, 2012 19:37 |
|
Savi
Elev |
Laddar ned. Streamar ibland genom att bara googla men har insett att det oftast går snabbare att bara ladda ned än att hålla på och leta efter en bra streamer
30 sep, 2012 19:38 |
|
MissLollo
Elev |
30 sep, 2012 19:39 |
|
APELSiiN
Elev |
watchseries.eu kollar alltid där medans jag laddar ner avsnittet haha. Savi; jahaa, jag fattar typ aldrig såna där scener haahaha. But now I do ![]()
30 sep, 2012 19:40 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen