Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
saganda
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: saganda får en kram av mig idag Aww! *hugging you back* Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 1 okt, 2012 20:05 |
|
Majis
Elev |
Men kakan42 då! Vad gullig du är!!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 1 okt, 2012 20:51 |
|
kakan42
Elev |
1 okt, 2012 20:52 |
|
ol!v!a
Elev |
Jag vill krama alla! ♥
hoppas alla har det bra! 1 okt, 2012 20:56 |
|
A.Prince
Elev |
1 okt, 2012 21:08 |
|
Queen Boo
Elev |
jag är jättecoolig älska mig plz 1 okt, 2012 21:29 |
|
Freja
Elev |
kakan42, tack Majs!
♥ Everything is Dramione and nothing hurts. 1 okt, 2012 21:38 |
|
Ginny!!!!
Elev |
1 okt, 2012 21:42 |
|
Borttagen
|
1 okt, 2012 21:47 |
|
Ginny!!!!
Elev |
1 okt, 2012 21:48 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen