@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Syrup
Elev |
Svimmade idag för första gången på ett halvår. Tror det här var den längsta tiden jag varit medvetslös, och det var ändå bara runt 30-50 sekunder jag var borta. Fan vad läskigt. Glömde bort att jag ens stod i duschen, trodde jag var hemma i soffan x)
15 dec, 2018 19:42 |
|
SweeneyTodd
Elev |
Skrivet av Syrup: Svimmade idag för första gången på ett halvår. Tror det här var den längsta tiden jag varit medvetslös, och det var ändå bara runt 30-50 sekunder jag var borta. Fan vad läskigt. Glömde bort att jag ens stod i duschen, trodde jag var hemma i soffan x) Usch, vad obehagligt! Gick det bra? Hoppas du mår bättre nu!
15 dec, 2018 19:44 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av SweeneyTodd: Skrivet av Syrup: Svimmade idag för första gången på ett halvår. Tror det här var den längsta tiden jag varit medvetslös, och det var ändå bara runt 30-50 sekunder jag var borta. Fan vad läskigt. Glömde bort att jag ens stod i duschen, trodde jag var hemma i soffan x) Usch, vad obehagligt! Gick det bra? Hoppas du mår bättre nu! Ja, det gick bra. Mår mycket bättre nu ^^
15 dec, 2018 19:46 |
|
SweeneyTodd
Elev |
Skrivet av Syrup: Skrivet av SweeneyTodd: Skrivet av Syrup: Svimmade idag för första gången på ett halvår. Tror det här var den längsta tiden jag varit medvetslös, och det var ändå bara runt 30-50 sekunder jag var borta. Fan vad läskigt. Glömde bort att jag ens stod i duschen, trodde jag var hemma i soffan x) Usch, vad obehagligt! Gick det bra? Hoppas du mår bättre nu! Ja, det gick bra. Mår mycket bättre nu ^^ Härligt att höra! =)
15 dec, 2018 19:46 |
|
Emmi
Prefekt |
UGH! Jag blir alltid, ALLTID sjuk på jul! Nu ligger jag här med 39 graders feber, precis som förra årets jul.
Och jag har 3 prov nu i veckan. Shit
15 dec, 2018 20:08 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
15 dec, 2018 20:12 |
|
thecellabration
Elev |
15 dec, 2018 20:12 |
|
SweeneyTodd
Elev |
Skrivet av Emmi: Hej! Säg mig någon, finns det Albus Dumbledore kort? Menar du som chokladgrodekort här på mugglis? =)
15 dec, 2018 20:25 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av SweeneyTodd: jes, jag hitta honom nyss :p!Skrivet av Emmi: Hej! Säg mig någon, finns det Albus Dumbledore kort? Menar du som chokladgrodekort här på mugglis? =)
15 dec, 2018 20:28 |
|
SweeneyTodd
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av SweeneyTodd: jes, jag hitta honom nyss :p! Skrivet av Emmi: Hej! Säg mig någon, finns det Albus Dumbledore kort? Menar du som chokladgrodekort här på mugglis? =) Ah, okej, hade ett du hade fått annars, men då är det ju lugnt! =)
15 dec, 2018 20:29 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen