@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
städade idag och asså det är så mkt skönare att bo i ett organiserat, rent rum?? städade bara för att jag måste kontakta min landlady för att mitt värmesystem e paj så måste ha städat om de kmr för att fixa skiten.. MENNNN woowww vilken skillnad ett rent rum gör! vill dock fortfarande ha värme haha
♏︎ 15 dec, 2018 13:52 |
|
Lazarus
Prefekt |
15 dec, 2018 14:33 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Katla: relaterar!!! städade och sorterade och organiserade mitt fågelrum för första gången på åååratal (asså har ju hållt det *RENT* haha men har vart sååå rörigt och fullt av massa random crap pga folk har använt det rummet som storage i flera år), för att jag skulle adoptera en till fågel och hans fd ägare skulle åka hit och lämna honom och jag ville att det skulle se snyggt ut när det kom främlingar hit!! städade idag och asså det är så mkt skönare att bo i ett organiserat, rent rum?? städade bara för att jag måste kontakta min landlady för att mitt värmesystem e paj så måste ha städat om de kmr för att fixa skiten.. MENNNN woowww vilken skillnad ett rent rum gör! vill dock fortfarande ha värme haha ... och det är sååå nice att vara här nu hahah? värmen i fågelrummet var paj också men nya fågelpojken är inte van vid lite kyligare temperaturer som resten av flocken är, så var väl dags att få nån att laga det också - så sen igår så behöver jag dessutom inte filt för att spendera hela dagarna med fåglarna städat rum med värme är 10/10, i wish u all the rumstemperaturer så snart som möjligt ![]()
15 dec, 2018 15:27 |
|
Pride Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pride Potter: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Pride Potter: Mina betyg då!Här är mina betyg (i de betyg jag fått i) : Svenska: A Engelska: A Samhällskunskap: C Religion: B Matte: D Bild: B (man kan väl säga att jag fick B+ även om vi inte använder oss av det nu) Samhällskunskap B Historia B Geografi B Religion A Tyska A Kemi C Fysik C Biologi C Teknik D Idrott C Bild D Musik A Sedan har jag inte fått reda på fler. Bra gjort där! Nu kan jag uppdatera med dessa tre: Idrott: D Fysik: C Bild: B, nästan A (typ som B+ då) Bra jobbat båda! Det ända jag vet är att jag fick C på Matte och Kemi... får jag lägre än B på svenska och engelska dödar jag mina lärare... Får jag F i träslöjd blir jag inte förvånad. Gör inte ett skit på lektionerna ;-; ![]()
15 dec, 2018 16:14 |
|
soffyzz
Elev |
Vad läser alla för böcker just nu? Själv läser jag Lord of Shadows av Cassandra Clare
15 dec, 2018 16:17 |
|
Scorperion
Elev |
Efter uppskjutningar kunde jag äntligen grädda mina jäkla våfflor och kolla på Stranger Things! xD
Har även lite godis och kakor jag ska skämma bort mig med när magen har återhämtat sig
15 dec, 2018 16:28 |
|
Fridulf
Elev |
Skrivet av soffyzz: Vad läser alla för böcker just nu? Själv läser jag Lord of Shadows av Cassandra Clare Jag var och köpte Nevermoor av Jessica Townsend idag och tänkte börja läsa den nu!
15 dec, 2018 18:07 |
|
Twix
Elev |
jag har snart bott i belgien i 4 månader??
och det skummaste är att det känns som evighet men samtidigt som att jag kom hit för två sekunder sen 15 dec, 2018 18:16 |
|
Pride Potter
Elev |
#PRAYFORCOOLABALLFAMILJEN
Skrivet av soffyzz: Vad läser alla för böcker just nu? Själv läser jag Lord of Shadows av Cassandra Clare Läser Harry Potter and the Philosophers stone xD Skrivet av Scorperion: Efter uppskjutningar kunde jag äntligen grädda mina jäkla våfflor och kolla på Stranger Things! xD Har även lite godis och kakor jag ska skämma bort mig med när magen har återhämtat sig Har aldrig sett Stranger things... men ska börja kolla så jag kan se den med mina kompisar, de är på s2a10 elr nåt senast jag var med dom xD Skrivet av Twix: jag har snart bott i belgien i 4 månader?? och det skummaste är att det känns som evighet men samtidigt som att jag kom hit för två sekunder sen Haha känns alltid så xD ![]()
15 dec, 2018 18:33 |
|
SweeneyTodd
Elev |
Idag köpte vi vår gran och nu har vi klätt den tillsammans allesammans. Den blev sååå fin, på riktigt typ den finaste granen vi haft! =)
Älskar när granen kommer på plats vid juletid, det känns verkligen på riktigt då. Som om hela stämningen sätts, och så lite julvinyl på LP spelaren också så är man färdig
15 dec, 2018 19:12 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen