@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Detta inlägg gav 10 poäng till !
Inga prefekter som plågar oss om nästa dagens pris. Det betyder att det kommer ett vanligt pris imorgon
14 dec, 2018 22:46 |
|
SweeneyTodd
Elev |
Skrivet av Borttagen: Inga prefekter som plågar oss om nästa dagens pris. Det betyder att det kommer ett vanligt pris imorgon Eller också använder de sig bara av omvänd psykologi...
14 dec, 2018 22:58 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Pixiegnomen är iallafall olagligt söt tycker jag
I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 14 dec, 2018 23:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av SweeneyTodd: De är sluga, prefekterna, väldigt sluga om de gör det Skrivet av Borttagen: Inga prefekter som plågar oss om nästa dagens pris. Det betyder att det kommer ett vanligt pris imorgon Eller också använder de sig bara av omvänd psykologi... 14 dec, 2018 23:08 |
|
MerlinsBeard
Elev |
15 dec, 2018 00:03 |
|
SweeneyTodd
Elev |
När hårddisken bara plötsligt slutar fungera när man tittar på gamla bilder? Tecken på att man borde gå och lägga sig egentligen? Förmodligen...
15 dec, 2018 00:12 |
|
Fridulf
Elev |
Skrivet av Atira: Skrivet av Fridulf: Skrivet av Atira: Kollade på Fantastiska vidunder (första filmen) med några kollegor på jobbet idag! ^^ Det är en fördel att vi har en bio/teaterscen i huset där vi jobbar så det var bara att luta sig tillbaka i biostolarna och köra igång filmen. Den var mycket bättre än jag kom ihåg den, såg den när den kom ut på bio men hade glömt bort så mycket! Nu är jag ännu mer taggad på att se The Crimes of Grindelwald. Har fortfarande inte sett den! Men gud vilken lyx med bio på jobbet! Nej, inte så dumt alls. ^^ Vi utnyttjar scenen alltför sällan dock. x) Haha, vad är det du jobbar med?
15 dec, 2018 00:21 |
|
Lazarus
Prefekt |
15 dec, 2018 00:34 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Fridulf: Skrivet av Atira: Skrivet av Fridulf: Skrivet av Atira: Kollade på Fantastiska vidunder (första filmen) med några kollegor på jobbet idag! ^^ Det är en fördel att vi har en bio/teaterscen i huset där vi jobbar så det var bara att luta sig tillbaka i biostolarna och köra igång filmen. Den var mycket bättre än jag kom ihåg den, såg den när den kom ut på bio men hade glömt bort så mycket! Nu är jag ännu mer taggad på att se The Crimes of Grindelwald. Har fortfarande inte sett den! Men gud vilken lyx med bio på jobbet! Nej, inte så dumt alls. ^^ Vi utnyttjar scenen alltför sällan dock. x) Haha, vad är det du jobbar med? Jag är bibliotekarie - jobbar på ett bibliotek/kulturhus så vi använder scenen när vi arrangerar barnteater, författarbesök, konserter m.m. ^^ 15 dec, 2018 10:49 |
|
Fridulf
Elev |
Skrivet av Atira: Skrivet av Fridulf: Skrivet av Atira: Skrivet av Fridulf: Skrivet av Atira: Kollade på Fantastiska vidunder (första filmen) med några kollegor på jobbet idag! ^^ Det är en fördel att vi har en bio/teaterscen i huset där vi jobbar så det var bara att luta sig tillbaka i biostolarna och köra igång filmen. Den var mycket bättre än jag kom ihåg den, såg den när den kom ut på bio men hade glömt bort så mycket! Nu är jag ännu mer taggad på att se The Crimes of Grindelwald. Har fortfarande inte sett den! Men gud vilken lyx med bio på jobbet! Nej, inte så dumt alls. ^^ Vi utnyttjar scenen alltför sällan dock. x) Haha, vad är det du jobbar med? Jag är bibliotekarie - jobbar på ett bibliotek/kulturhus så vi använder scenen när vi arrangerar barnteater, författarbesök, konserter m.m. ^^ Åh, men vad roligt!
15 dec, 2018 13:22 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen