@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
molnbär
Elev |
Skrivet av Nymphie: Skrivet av molnbär: jag undrar om någon har önskat någon wrocklåt till musikhjälpen... jag vill göra det men mitt namn är rätt så ovanligt så alla som känner mig kommer veta att det var jag Önska bara låten utan att skriva namn! Går det? Jag trodde by default att en måste fylla i alla grejer 14 dec, 2018 21:18 |
|
Idiz
Elev |
Skrivet av Nymphie: Skrivet av Idiz: Skrivet av Nymphie: Skrivet av Idiz: Tagga konsert på tisdag^*^ William Segerdahl, Sebastian, Kadiatou och Bragi från idol... Iiiiiiii Känns som att typ hela klassen ska dit haha, och jag har ingen koll på den alls... Känner oxå att typ hela klassen ska dit, hah. Kmr bara bli lite stelt när man träffar någon och bah ”heeeej...” Jepp haha, vilka ska du dit me? E, T, J, S, N och E ![]()
14 dec, 2018 21:20 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av molnbär: Skrivet av Nymphie: Skrivet av molnbär: jag undrar om någon har önskat någon wrocklåt till musikhjälpen... jag vill göra det men mitt namn är rätt så ovanligt så alla som känner mig kommer veta att det var jag Önska bara låten utan att skriva namn! Går det? Jag trodde by default att en måste fylla i alla grejer Ja, Jag har själv gjort det. Namn rutan är bara OM man vill hälsa till någon eller så Skrivet av Idiz: Skrivet av Nymphie: Skrivet av Idiz: Skrivet av Nymphie: Skrivet av Idiz: Tagga konsert på tisdag^*^ William Segerdahl, Sebastian, Kadiatou och Bragi från idol... Iiiiiiii Känns som att typ hela klassen ska dit haha, och jag har ingen koll på den alls... Känner oxå att typ hela klassen ska dit, hah. Kmr bara bli lite stelt när man träffar någon och bah ”heeeej...” Jepp haha, vilka ska du dit me? E, T, J, S, N och E ♥ Ja, det hade väl varit roligt, dock är jag inte så stort fan av varken idol eller artisterna så ja... men jag hoppas att det blir bra♥ Vi får väl hitta på något annat tillsammans?
14 dec, 2018 21:36 |
|
Idiz
Elev |
Skrivet av Nymphie: Skrivet av molnbär: Skrivet av Nymphie: Skrivet av molnbär: jag undrar om någon har önskat någon wrocklåt till musikhjälpen... jag vill göra det men mitt namn är rätt så ovanligt så alla som känner mig kommer veta att det var jag Önska bara låten utan att skriva namn! Går det? Jag trodde by default att en måste fylla i alla grejer Ja, Jag har själv gjort det. Namn rutan är bara OM man vill hälsa till någon eller så Skrivet av Idiz: Skrivet av Nymphie: Skrivet av Idiz: Skrivet av Nymphie: Skrivet av Idiz: Tagga konsert på tisdag^*^ William Segerdahl, Sebastian, Kadiatou och Bragi från idol... Iiiiiiii Känns som att typ hela klassen ska dit haha, och jag har ingen koll på den alls... Känner oxå att typ hela klassen ska dit, hah. Kmr bara bli lite stelt när man träffar någon och bah ”heeeej...” Jepp haha, vilka ska du dit me? E, T, J, S, N och E ♥ Ja, det hade väl varit roligt, dock är jag inte så stort fan av varken idol eller artisterna så ja... men jag hoppas att det blir bra♥ Vi får väl hitta på något annat tillsammans? Såklart♥♥ ![]()
14 dec, 2018 21:48 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Idiz: Skrivet av Nymphie: Skrivet av molnbär: Skrivet av Nymphie: Skrivet av molnbär: jag undrar om någon har önskat någon wrocklåt till musikhjälpen... jag vill göra det men mitt namn är rätt så ovanligt så alla som känner mig kommer veta att det var jag Önska bara låten utan att skriva namn! Går det? Jag trodde by default att en måste fylla i alla grejer Ja, Jag har själv gjort det. Namn rutan är bara OM man vill hälsa till någon eller så Skrivet av Idiz: Skrivet av Nymphie: Skrivet av Idiz: Skrivet av Nymphie: Skrivet av Idiz: Tagga konsert på tisdag^*^ William Segerdahl, Sebastian, Kadiatou och Bragi från idol... Iiiiiiii Känns som att typ hela klassen ska dit haha, och jag har ingen koll på den alls... Känner oxå att typ hela klassen ska dit, hah. Kmr bara bli lite stelt när man träffar någon och bah ”heeeej...” Jepp haha, vilka ska du dit me? E, T, J, S, N och E ♥ Ja, det hade väl varit roligt, dock är jag inte så stort fan av varken idol eller artisterna så ja... men jag hoppas att det blir bra♥ Vi får väl hitta på något annat tillsammans? Såklart♥♥ Och det hade ändå varit roligt att hänga med dig/er det var inte det jag menade utan mer att jag inte var så noga med att gå på just den konserten♥
14 dec, 2018 21:49 |
|
Obliviate_
Elev |
Nån som kan hjälpa mig med dagens lucka..?
14 dec, 2018 22:09 |
|
SweeneyTodd
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Nån som kan hjälpa mig med dagens lucka..? Här! =) Spoiler: Tryck här för att visa!
14 dec, 2018 22:11 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av SweeneyTodd: Skrivet av Obliviate_: Nån som kan hjälpa mig med dagens lucka..? Här! =) Spoiler: Tryck här för att visa! Tusen tack! 14 dec, 2018 22:17 |
|
SweeneyTodd
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av SweeneyTodd: Skrivet av Obliviate_: Nån som kan hjälpa mig med dagens lucka..? Här! =) Spoiler: Tryck här för att visa! Tusen tack! Inga problem! =)
14 dec, 2018 22:21 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Fridulf: Skrivet av Atira: Kollade på Fantastiska vidunder (första filmen) med några kollegor på jobbet idag! ^^ Det är en fördel att vi har en bio/teaterscen i huset där vi jobbar så det var bara att luta sig tillbaka i biostolarna och köra igång filmen. Den var mycket bättre än jag kom ihåg den, såg den när den kom ut på bio men hade glömt bort så mycket! Nu är jag ännu mer taggad på att se The Crimes of Grindelwald. Har fortfarande inte sett den! Men gud vilken lyx med bio på jobbet! Nej, inte så dumt alls. ^^ Vi utnyttjar scenen alltför sällan dock. x) 14 dec, 2018 22:41 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen