@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Atira
Elev |
Kollade på Fantastiska vidunder (första filmen) med några kollegor på jobbet idag! ^^ Det är en fördel att vi har en bio/teaterscen i huset där vi jobbar så det var bara att luta sig tillbaka i biostolarna och köra igång filmen.
Den var mycket bättre än jag kom ihåg den, såg den när den kom ut på bio men hade glömt bort så mycket! Nu är jag ännu mer taggad på att se The Crimes of Grindelwald. Har fortfarande inte sett den! 14 dec, 2018 19:54 |
|
Solkatten
Elev |
Har fått två mycket bra nyheter idag!
Det första att BTS nya film som kommer nästa år kommer faktiskt att visas i den stad jag går på bio hos, medan BTS första film inte gjorde det! Och nu såg jag att min beställning på en ny laptop har skickats så jag får den nästa vecka!! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 dec, 2018 20:19 |
|
Fridulf
Elev |
Skrivet av Atira: Kollade på Fantastiska vidunder (första filmen) med några kollegor på jobbet idag! ^^ Det är en fördel att vi har en bio/teaterscen i huset där vi jobbar så det var bara att luta sig tillbaka i biostolarna och köra igång filmen. Den var mycket bättre än jag kom ihåg den, såg den när den kom ut på bio men hade glömt bort så mycket! Nu är jag ännu mer taggad på att se The Crimes of Grindelwald. Har fortfarande inte sett den! Men gud vilken lyx med bio på jobbet!
14 dec, 2018 20:40 |
|
SweeneyTodd
Elev |
14 dec, 2018 20:42 |
|
Solkatten
Elev |
The Crimes of Grindelwald kommer inte att komma ut på DVD förrän typ i mars nästa år. Ugh jag vill inte behöva vänta så länge tills jag får se den igen!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 dec, 2018 20:47 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av molnbär: jag undrar om någon har önskat någon wrocklåt till musikhjälpen... jag vill göra det men mitt namn är rätt så ovanligt så alla som känner mig kommer veta att det var jag Önska bara låten utan att skriva namn!
14 dec, 2018 20:52 |
|
Idiz
Elev |
Skrivet av Nymphie: Skrivet av Idiz: Tagga konsert på tisdag^*^ William Segerdahl, Sebastian, Kadiatou och Bragi från idol... Iiiiiiii Känns som att typ hela klassen ska dit haha, och jag har ingen koll på den alls... Känner oxå att typ hela klassen ska dit, hah. Kmr bara bli lite stelt när man träffar någon och bah ”heeeej...” ![]()
14 dec, 2018 20:59 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Idiz: Skrivet av Nymphie: Skrivet av Idiz: Tagga konsert på tisdag^*^ William Segerdahl, Sebastian, Kadiatou och Bragi från idol... Iiiiiiii Känns som att typ hela klassen ska dit haha, och jag har ingen koll på den alls... Känner oxå att typ hela klassen ska dit, hah. Kmr bara bli lite stelt när man träffar någon och bah ”heeeej...” Vart är detta någonstans? I Sthlm eller? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 dec, 2018 21:00 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Idiz: Skrivet av Nymphie: Skrivet av Idiz: Tagga konsert på tisdag^*^ William Segerdahl, Sebastian, Kadiatou och Bragi från idol... Iiiiiiii Känns som att typ hela klassen ska dit haha, och jag har ingen koll på den alls... Känner oxå att typ hela klassen ska dit, hah. Kmr bara bli lite stelt när man träffar någon och bah ”heeeej...” Jepp haha, vilka ska du dit me?
14 dec, 2018 21:05 |
|
Borttagen
|
21:10 och jag sitter på Arlanda med en kopp te och migrän. Livet leker! Jobb är ju liksom jobb och det här jobbet är faktiskt ganska trevligt. Förutom när folk kommer och skräpar ner och beställer en sak men säger att de beställt något annat. Snälla rara människor, ibland måste man erkänna att man har gjort fel. DEAL WITH IT.
14 dec, 2018 21:12 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen