@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
well..... kanske inte nödvändigtvis det bästa priset i julkalendern.... men bra ändå, jag är taggad iallafall
![]()
13 dec, 2018 23:19 |
|
Lazarus
Prefekt |
Lyssnade på Depeche Mode när jag pluggade ikväll, och nu tänker jag bara på hur jag vill se dem live igen
13 dec, 2018 23:21 |
|
Winonababe
Elev |
Funderar på att göra en tatuering med en liten TARDIS som flyger genom the vortex, hihi.
Tankar? SANTA'S LITTLE HELPER (hen/den - they/them)
13 dec, 2018 23:39 |
|
Rhaella
Elev |
14 dec, 2018 00:02 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Winonababe: Funderar på att göra en tatuering med en liten TARDIS som flyger genom the vortex, hihi. Tankar? ![]()
14 dec, 2018 00:03 |
|
solskensfladder
Elev |
14 dec, 2018 00:05 |
|
Frivolt
Elev |
OMGGG :'D DAGENS PRIS ♥
Spoiler: Tryck här för att visa! 14 dec, 2018 00:05 |
|
solskensfladder
Elev |
14 dec, 2018 00:11 |
|
Solkatten
Elev |
Alltså vilken överraskning!! I oktober frågade Foki efter folk som ville komma på hennes läsar lunchträff den 1 december då hennes blogg fyllde 10 år i november. Jag har kommenterat med en mailadress som jag inte längre använder och jag insåg först nu att jag faktiskt fick en inbjudan till den! Så sjukt häftigt! Jag tror inte hon bjöd exakt alla utan mer ett visst antal personer som har följt henne länge tror jag! Jag har ändå följt hennes blogg i nästan 7-8 år!! Även fast hon skrev att hon skulle betala resan dit och hem och allt sådant om man inte bodde i Sthlm hade jag inte gått pga personal stuff men är ändå så jäkla glad och förvånad att jag faktiskt fick ett inbjudan! Haha. ♥ Detta gjorde ju helt klart min kväll. ♥ ♥ Så jäkla oväntat.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 dec, 2018 01:17 |
|
mitchan
Lärare |
alla som har känt ett behov av en skrattande smiley på mugglis får gå in här och säga om den ska ha hår eller inte, så finns det en chans att man faktiskt kommer kunna skratta via ett klick på en smiley om kanske en vecka eller så?
https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=50940#p4348624 ![]()
14 dec, 2018 01:27 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen