Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 26088 26089 26090 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
SweeneyTodd
Elev

Avatar


Skrivet av S.S.:
Skrivet av SweeneyTodd:
Skrivet av S.S.:
Skrivet av SweeneyTodd:
Skrivet av Fridulf:
Skrivet av SweeneyTodd:
Skrivet av S.S.:
Älskar verkligen Gekås/Ullared mer än något annat!

Inte dem gångerna man får köa ut i 4h...


Åh, fy! Har du fått göra det? Värsta jag har varit med om var att behöva köa ut en timma..

Ja, länge var det iallafall, fruktansvärt =/
Men de flesta gångerna om man åker en vardagskväll då är det typ 5 min ut och då är det roligt!


Synd att du fick stå i kö i 4h! Har aldrig behövt stå utanför i en sekund! Bara att gå in!

Nej, har aldrig köat in i affären, men ut, till kassan alltså! =)


Jaha okej! Men det kan inte ha varit så kul det heller kan jag tänka mig!

Inte värst! Jobbigt att bara stå och inte göra något...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fed27ae562c52fd7eca385f92b7b0db6d%2Ftumblr_ojo6qwk9gl1tld2y0o1_400.gifv https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fff022dce12e4921edace604c3c2210cb%2Ftumblr_pr574rdaE01r4xg82o1_r1_540.gif

13 dec, 2018 21:25

S.S.
Elev

Avatar


Skrivet av SweeneyTodd:
Skrivet av S.S.:
Skrivet av SweeneyTodd:
Skrivet av S.S.:
Skrivet av SweeneyTodd:
Skrivet av Fridulf:
Skrivet av SweeneyTodd:
Skrivet av S.S.:
Älskar verkligen Gekås/Ullared mer än något annat!

Inte dem gångerna man får köa ut i 4h...


Åh, fy! Har du fått göra det? Värsta jag har varit med om var att behöva köa ut en timma..

Ja, länge var det iallafall, fruktansvärt =/
Men de flesta gångerna om man åker en vardagskväll då är det typ 5 min ut och då är det roligt!


Synd att du fick stå i kö i 4h! Har aldrig behövt stå utanför i en sekund! Bara att gå in!

Nej, har aldrig köat in i affären, men ut, till kassan alltså! =)


Jaha okej! Men det kan inte ha varit så kul det heller kan jag tänka mig!

Inte värst! Jobbigt att bara stå och inte göra något...

Ja, det förstår jag! men då kan man ju springa tilbaka lite in i varuhuset och kolla lite mer så får någon annan passa platsen i kön

Remember, whoever is reading this, you're amazing!

13 dec, 2018 21:26

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av S.S.:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av S.S.:
Älskar verkligen Gekås/Ullared mer än något annat!

Jag KANSKE ska dit nästa vecka! Jag bor i samma stad som Gekås men brukar ändå inte åka dit särskilt ofta haha. Jag säger alltid Gekås istället för Ullared... men jag har läst att det är typ vi som bor nära som säger Gekås. x'D


Men vad kul ändå! Bor utanför Karlstad i Värmland och har varit där nere på Gekås två gånger i år och längtar redan tills nästa gång det blir en trip dit!

Tycker dock att det kan vara lite överskattat ibland haha. Förstår inte hur folk kan åka så jäkla långt pga Gekås. xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 dec, 2018 21:26

S.S.
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av S.S.:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av S.S.:
Älskar verkligen Gekås/Ullared mer än något annat!

Jag KANSKE ska dit nästa vecka! Jag bor i samma stad som Gekås men brukar ändå inte åka dit särskilt ofta haha. Jag säger alltid Gekås istället för Ullared... men jag har läst att det är typ vi som bor nära som säger Gekås. x'D


Men vad kul ändå! Bor utanför Karlstad i Värmland och har varit där nere på Gekås två gånger i år och längtar redan tills nästa gång det blir en trip dit!

Tycker dock att det kan vara lite överskattat ibland haha. Förstår inte hur folk kan åka så jäkla långt pga Gekås. xD


Hahahah ja kanske det, men om du också långt bort kanske du också kunde se charmen med Ullared Finns så mycket blandat med olika saker! Som är till ett mycket bra och rimligt pris med!

Remember, whoever is reading this, you're amazing!

13 dec, 2018 21:28

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av S.S.:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av S.S.:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av S.S.:
Älskar verkligen Gekås/Ullared mer än något annat!

Jag KANSKE ska dit nästa vecka! Jag bor i samma stad som Gekås men brukar ändå inte åka dit särskilt ofta haha. Jag säger alltid Gekås istället för Ullared... men jag har läst att det är typ vi som bor nära som säger Gekås. x'D


Men vad kul ändå! Bor utanför Karlstad i Värmland och har varit där nere på Gekås två gånger i år och längtar redan tills nästa gång det blir en trip dit!

Tycker dock att det kan vara lite överskattat ibland haha. Förstår inte hur folk kan åka så jäkla långt pga Gekås. xD


Hahahah ja kanske det, men om du också långt bort kanske du också kunde se charmen med Ullared Finns så mycket blandat med olika saker! Som är till ett mycket bra och rimligt pris med!

Dessutom är programmet bara såå cringe. xD De har tydligen någon julspecial också. Alltså jag hoppas inte det blir proppfullt i varuhuset när jag är där om jag nu kommer åka dit. Minns en gång man nästan inte kunde komma fram med vagnen för att det var så packat. Jag hatar dessutom stora folksamlingar (folk öht lol) så jag slipper gärna det... xD Men kommer iaf kolla kameran på hemsidan om det är kö ute eller inte.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 dec, 2018 21:31

S.S.
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av S.S.:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av S.S.:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av S.S.:
Älskar verkligen Gekås/Ullared mer än något annat!

Jag KANSKE ska dit nästa vecka! Jag bor i samma stad som Gekås men brukar ändå inte åka dit särskilt ofta haha. Jag säger alltid Gekås istället för Ullared... men jag har läst att det är typ vi som bor nära som säger Gekås. x'D


Men vad kul ändå! Bor utanför Karlstad i Värmland och har varit där nere på Gekås två gånger i år och längtar redan tills nästa gång det blir en trip dit!

Tycker dock att det kan vara lite överskattat ibland haha. Förstår inte hur folk kan åka så jäkla långt pga Gekås. xD


Hahahah ja kanske det, men om du också långt bort kanske du också kunde se charmen med Ullared Finns så mycket blandat med olika saker! Som är till ett mycket bra och rimligt pris med!

Dessutom är programmet bara såå cringe. xD De har tydligen någon julspecial också. Alltså jag hoppas inte det blir proppfullt i varuhuset när jag är där om jag nu kommer åka dit. Minns en gång man nästan inte kunde komma fram med vagnen för att det var så packat. Jag hatar dessutom stora folksamlingar (folk öht lol) så jag slipper gärna det... xD Men kommer iaf kolla kameran på hemsidan om det är kö ute eller inte.


Haha ja! det kan nog vara smart att kolla kameran! men det kommer nog vara bra med folk där nu i juletid men hoppas det ändå går bra för dig när du är där! om du går dit mitt i veckan och inte(!!) på helgen kan det nog gå bra! för jobbar folk och är upptagna!

Remember, whoever is reading this, you're amazing!

13 dec, 2018 21:34

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av S.S.:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av S.S.:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av S.S.:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av S.S.:
Älskar verkligen Gekås/Ullared mer än något annat!

Jag KANSKE ska dit nästa vecka! Jag bor i samma stad som Gekås men brukar ändå inte åka dit särskilt ofta haha. Jag säger alltid Gekås istället för Ullared... men jag har läst att det är typ vi som bor nära som säger Gekås. x'D


Men vad kul ändå! Bor utanför Karlstad i Värmland och har varit där nere på Gekås två gånger i år och längtar redan tills nästa gång det blir en trip dit!

Tycker dock att det kan vara lite överskattat ibland haha. Förstår inte hur folk kan åka så jäkla långt pga Gekås. xD


Hahahah ja kanske det, men om du också långt bort kanske du också kunde se charmen med Ullared Finns så mycket blandat med olika saker! Som är till ett mycket bra och rimligt pris med!

Dessutom är programmet bara såå cringe. xD De har tydligen någon julspecial också. Alltså jag hoppas inte det blir proppfullt i varuhuset när jag är där om jag nu kommer åka dit. Minns en gång man nästan inte kunde komma fram med vagnen för att det var så packat. Jag hatar dessutom stora folksamlingar (folk öht lol) så jag slipper gärna det... xD Men kommer iaf kolla kameran på hemsidan om det är kö ute eller inte.


Haha ja! det kan nog vara smart att kolla kameran! men det kommer nog vara bra med folk där nu i juletid men hoppas det ändå går bra för dig när du är där! om du går dit mitt i veckan och inte(!!) på helgen kan det nog gå bra! för jobbar folk och är upptagna!

Förut kunde mamma besöka Gekås bara dagarna innan julafton och det var väldigt tomt men nu har folk kommit på det så det kan hon inte göra längre hahah.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 dec, 2018 21:36

S.S.
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av S.S.:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av S.S.:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av S.S.:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av S.S.:
Älskar verkligen Gekås/Ullared mer än något annat!

Jag KANSKE ska dit nästa vecka! Jag bor i samma stad som Gekås men brukar ändå inte åka dit särskilt ofta haha. Jag säger alltid Gekås istället för Ullared... men jag har läst att det är typ vi som bor nära som säger Gekås. x'D


Men vad kul ändå! Bor utanför Karlstad i Värmland och har varit där nere på Gekås två gånger i år och längtar redan tills nästa gång det blir en trip dit!

Tycker dock att det kan vara lite överskattat ibland haha. Förstår inte hur folk kan åka så jäkla långt pga Gekås. xD


Hahahah ja kanske det, men om du också långt bort kanske du också kunde se charmen med Ullared Finns så mycket blandat med olika saker! Som är till ett mycket bra och rimligt pris med!

Dessutom är programmet bara såå cringe. xD De har tydligen någon julspecial också. Alltså jag hoppas inte det blir proppfullt i varuhuset när jag är där om jag nu kommer åka dit. Minns en gång man nästan inte kunde komma fram med vagnen för att det var så packat. Jag hatar dessutom stora folksamlingar (folk öht lol) så jag slipper gärna det... xD Men kommer iaf kolla kameran på hemsidan om det är kö ute eller inte.


Haha ja! det kan nog vara smart att kolla kameran! men det kommer nog vara bra med folk där nu i juletid men hoppas det ändå går bra för dig när du är där! om du går dit mitt i veckan och inte(!!) på helgen kan det nog gå bra! för jobbar folk och är upptagna!

Förut kunde mamma besöka Gekås bara dagarna innan julafton och det var väldigt tomt men nu har folk kommit på det så det kan hon inte göra längre hahah.

Hahaha jaa! Det kan jag första! Men på samma gång kan det bli svårt att byta in julklapparna om man måste det om Gekås nu ligger så långt bort för de flesta.. men annars är det ju en bra idé att handla julklappar där!

Remember, whoever is reading this, you're amazing!

13 dec, 2018 21:38

GinnyHermionePotter
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Solkatten:
GinnyHermionePotter: Jag såg faktiskt erat Luciatåg tidigt imorse! Både när ni sjöng utanför buren och inne! Det var verkligen fint.
Tack!❤️
Skrivet av Nymphie:


Ni sjöng jättefint!! Hur var det att vara med?
Tack!❤️ Det var något av det häftigast jag gjort!
Att sjunga så tidigt när det är kallt och mörkt, med de vita linnena, kransarna och ljusen är riktigt magiskt!
Sedan var det jättehäftigt att vara med LIVE! Det fanns inget utrymme för omtagningar eller ”klippa bort”. Det som händer nu sänds redan på TV och radio i hela landet!
Sedan i sig att prata med Farah var jätteroligt! Jag har alltid sett Farah på Sommarlovsmorgon och hört henne i radio, men att prata med henne i verkligheten känns overkligt på något sätt.

Sedan är jag nöjd om mitt ”skämt” om klimatet!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fa49d2025cdd6850e9574eb6932d3acd6%2Fa8405a162eb555cf-fc%2Fs500x750%2F0a856a56976ad0174b466b40fbd29718a02f0c92.gifv

13 dec, 2018 22:34

Solkatten
Elev

Avatar


Det var väl imorgon som priset i julkalendern skulle vara så bra? Längtar.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

13 dec, 2018 23:13

1 2 3 ... 26088 26089 26090 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.