@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Det var någon på Twitter som frågade Musikhjälpen om de kunde ha en KPOP timme och Musikhjälpen svarade med att de skulle försöka fixa det alltså BÄST ♥ ♥ Får absolut inte missa det!!!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 dec, 2018 21:18 |
|
SweeneyTodd
Elev |
Skrivet av Fridulf: Skrivet av SweeneyTodd: Skrivet av S.S.: Älskar verkligen Gekås/Ullared mer än något annat! Inte dem gångerna man får köa ut i 4h... Åh, fy! Har du fått göra det? Värsta jag har varit med om var att behöva köa ut en timma.. Ja, länge var det iallafall, fruktansvärt =/ Men de flesta gångerna om man åker en vardagskväll då är det typ 5 min ut och då är det roligt!
13 dec, 2018 21:19 |
|
S.S.
Elev |
Skrivet av Fridulf: Skrivet av S.S.: Älskar verkligen Gekås/Ullared mer än något annat! Haha, finns det något bättre ställe än Ullared? ♥ Nej, faktiskt inte! Så underbart att gå där inne och kolla på saker! Köpa något som man kanske inte trodde att man skulle köpa där!♥ Remember, whoever is reading this, you're amazing! 13 dec, 2018 21:20 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Scorperion: Alltså jag är helt förälskad i Annabel Baldwin som Delphi och det är verkligen synd att hon inte är med längre! Tog mig ändå friheten att rita av henne ^^ Update: Annabel gillade bilden *dör inombords* *går ner på knä* IM GOING TO FOLLOW YOUR FOOTSTEPS AS DELPHI!!
13 dec, 2018 21:21 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av S.S.: Älskar verkligen Gekås/Ullared mer än något annat! Jag KANSKE ska dit nästa vecka! Jag bor i samma stad som Gekås men brukar ändå inte åka dit särskilt ofta haha. Jag säger alltid Gekås istället för Ullared... men jag har läst att det är typ vi som bor nära som säger Gekås. x'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 dec, 2018 21:21 |
|
S.S.
Elev |
Skrivet av SweeneyTodd: Skrivet av Fridulf: Skrivet av SweeneyTodd: Skrivet av S.S.: Älskar verkligen Gekås/Ullared mer än något annat! Inte dem gångerna man får köa ut i 4h... Åh, fy! Har du fått göra det? Värsta jag har varit med om var att behöva köa ut en timma.. Ja, länge var det iallafall, fruktansvärt =/ Men de flesta gångerna om man åker en vardagskväll då är det typ 5 min ut och då är det roligt! Synd att du fick stå i kö i 4h! Har aldrig behövt stå utanför i en sekund! Bara att gå in! Remember, whoever is reading this, you're amazing! 13 dec, 2018 21:21 |
|
SweeneyTodd
Elev |
Skrivet av S.S.: Skrivet av SweeneyTodd: Skrivet av Fridulf: Skrivet av SweeneyTodd: Skrivet av S.S.: Älskar verkligen Gekås/Ullared mer än något annat! Inte dem gångerna man får köa ut i 4h... Åh, fy! Har du fått göra det? Värsta jag har varit med om var att behöva köa ut en timma.. Ja, länge var det iallafall, fruktansvärt =/ Men de flesta gångerna om man åker en vardagskväll då är det typ 5 min ut och då är det roligt! Synd att du fick stå i kö i 4h! Har aldrig behövt stå utanför i en sekund! Bara att gå in! Nej, har aldrig köat in i affären, men ut, till kassan alltså! =)
13 dec, 2018 21:23 |
|
S.S.
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av S.S.: Älskar verkligen Gekås/Ullared mer än något annat! Jag KANSKE ska dit nästa vecka! Jag bor i samma stad som Gekås men brukar ändå inte åka dit särskilt ofta haha. Jag säger alltid Gekås istället för Ullared... men jag har läst att det är typ vi som bor nära som säger Gekås. x'D Men vad kul ändå! Bor utanför Karlstad i Värmland och har varit där nere på Gekås två gånger i år och längtar redan tills nästa gång det blir en trip dit! Remember, whoever is reading this, you're amazing! 13 dec, 2018 21:23 |
|
Fridulf
Elev |
Skrivet av S.S.: Skrivet av SweeneyTodd: Skrivet av Fridulf: Skrivet av SweeneyTodd: Skrivet av S.S.: Älskar verkligen Gekås/Ullared mer än något annat! Inte dem gångerna man får köa ut i 4h... Åh, fy! Har du fått göra det? Värsta jag har varit med om var att behöva köa ut en timma.. Ja, länge var det iallafall, fruktansvärt =/ Men de flesta gångerna om man åker en vardagskväll då är det typ 5 min ut och då är det roligt! Synd att du fick stå i kö i 4h! Har aldrig behövt stå utanför i en sekund! Bara att gå in! Ja, och jag tycker att det har blivit mycket bättre sen de byggde ut Ullared.
13 dec, 2018 21:23 |
|
S.S.
Elev |
Skrivet av SweeneyTodd: Skrivet av S.S.: Skrivet av SweeneyTodd: Skrivet av Fridulf: Skrivet av SweeneyTodd: Skrivet av S.S.: Älskar verkligen Gekås/Ullared mer än något annat! Inte dem gångerna man får köa ut i 4h... Åh, fy! Har du fått göra det? Värsta jag har varit med om var att behöva köa ut en timma.. Ja, länge var det iallafall, fruktansvärt =/ Men de flesta gångerna om man åker en vardagskväll då är det typ 5 min ut och då är det roligt! Synd att du fick stå i kö i 4h! Har aldrig behövt stå utanför i en sekund! Bara att gå in! Nej, har aldrig köat in i affären, men ut, till kassan alltså! =) Jaha okej! Men det kan inte ha varit så kul det heller kan jag tänka mig! Remember, whoever is reading this, you're amazing! 13 dec, 2018 21:24 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen