@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
introvertsaxofonist
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av introvertsaxofonist: Den 6/12 kom äntligen Maja till världen ❤️ Grattis!! ♥ Måste säga att jag beundrar er starkt som klarar att lägga på sig ansvaret att skaffa barn för det hade aldrig jag gjort ^^ Tack Detta är mitt andra barn till och med, haha! "If you stand for equality, then you're a feminist. Sorry to tell you." - Emma Watson 13 dec, 2018 13:23 |
|
Meowsy
Elev |
Har nu beställt en ny telefon. I'm so excited! Jag har varit utan en i någon månad nu, kan knappt vänta tills den kommer på måndag nästa vecka.
13 dec, 2018 13:40 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Salem: Vill få 14 tummar upp innan året är slut så jag kan landa på 900 tummar EDIT: De som tummar upp får en julklapp hihiihi (Diskret och illegalt köper tummar) Vill bara informera om att jag har gett dig en tumme, och du kan få en till om du vill? Edit: Jag har lite färre tummar än 900 men om någon ville ge mig en tumme så jag kommer upp i 70 eller i alla fall 60 så hade det varit jättesnällt!
13 dec, 2018 13:43 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Meowsy: Har nu beställt en ny telefon. I'm so excited! Jag har varit utan en i någon månad nu, kan knappt vänta tills den kommer på måndag nästa vecka. Jag har beställt en ny laptop som jag väntar på! Vet dock inte om den kommer denna eller nästa vecka... men jag längtar då min nuvarande är såå jobbig. Så jobbigt att vara utan en mobil i en hel månad! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 dec, 2018 14:21 |
|
Scorperion
Elev |
13 dec, 2018 14:23 |
|
Meowsy
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Meowsy: Har nu beställt en ny telefon. I'm so excited! Jag har varit utan en i någon månad nu, kan knappt vänta tills den kommer på måndag nästa vecka. Jag har beställt en ny laptop som jag väntar på! Vet dock inte om den kommer denna eller nästa vecka... men jag längtar då min nuvarande är såå jobbig. Så jobbigt att vara utan en mobil i en hel månad! Ja, det är rätt jobbigt! /: Dock hoppas jag på att din nya laptop kommer så snart som möjligt.
13 dec, 2018 15:14 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: MIN KÖR ÄR MED I MUSIKHJÄLPEN (2:04:00) https://www.svtplay.se/video/20373714/musikhjalpen/musikhjalpen-sasong-11-dante-zia-ar-nattkompis?start=auto&tab=2018 Ni sjöng jättefint!! Hur var det att vara med?
13 dec, 2018 15:21 |
|
Solkatten
Elev |
GinnyHermionePotter: Jag såg faktiskt erat Luciatåg tidigt imorse! Både när ni sjöng utanför buren och inne! Det var verkligen fint.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 dec, 2018 15:41 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av mitchan: Skrivet av Salem: jag tummade inte ens för att vara hjälpsam eller för att få julklapp; jag tummade pga skrattade irl åt sista kommentaren hahahahah ♥ ♥ Vill få 14 tummar upp innan året är slut så jag kan landa på 900 tummar EDIT: De som tummar upp får en julklapp hihiihi (Diskret och illegalt köper tummar) Hahahaha ♥ Scorperion hahah ärlighet varar längst TACK ALLA FÖR TUMMARNA NI SKA FÅ FINA PAKET!!
13 dec, 2018 16:09 |
|
Solkatten
Elev |
HAHAHAHAH JAG ORKAR INTE "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 dec, 2018 16:19 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen