@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
13 dec, 2018 00:19 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av themarauder: Alltså jag önskar mig tillbaka till en tid när jag inte hade kännedom om unga Johnny Depp........... Sååååå rolig kommentar xD speciellt eftersom jag kommenterade hans snygghet i en uggla till en 1h före du skrev det där xD Hahhaha ♥ =) - just like themarauder 13 dec, 2018 00:25 |
|
Frivolt
Elev |
Hehe pawsome 13 dec, 2018 00:33 |
|
mitchan
Lärare |
är väldigt taggad på julkalenderpriset för imorgon (fredag) för övrigt.........
bara så ni vet att ni har anledning att vara otåliga i ett helt dygn den här gången ![]()
13 dec, 2018 00:36 |
|
Solkatten
Elev |
Nästa år blir Lucia på fredagen den 13. xD Bra att folk använder levande ljus... absolut inget kan ju gå fel då.
Spoiler: Tryck här för att visa! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 dec, 2018 00:39 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Solkatten: Nästa år blir Lucia på fredagen den 13. xD Bra att folk använder levande ljus... absolut inget kan ju gå fel då. Spoiler: Tryck här för att visa! Min kusin fyller år idag!! =)
13 dec, 2018 01:20 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av mitchan: är väldigt taggad på julkalenderpriset för imorgon (fredag) för övrigt......... bara så ni vet att ni har anledning att vara otåliga i ett helt dygn den här gången ![]() "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 dec, 2018 01:28 |
|
La Croix
Elev |
Skrivet av mitchan: är väldigt taggad på julkalenderpriset för imorgon (fredag) för övrigt......... bara så ni vet att ni har anledning att vara otåliga i ett helt dygn den här gången Tumme för grade A trolling. 13 dec, 2018 01:41 |
|
StormBlade97
Elev |
Skrivet av Solkatten: Nästa år blir Lucia på fredagen den 13. xD Bra att folk använder levande ljus... absolut inget kan ju gå fel då. Spoiler: Tryck här för att visa! Yassss! Äntligen fredag den 13 nästa år. Jason vill ju också fira lucia. Hahaha. Sorry jag tycker om skräck. This place is pretty dead, by which means there's nothing to kill - Tartaglia 13 dec, 2018 01:52 |
|
Katla
Elev |
glad lucia!!!!!! jag har just skickat iväg alla mina julklappar till sverige!!!!!!!
och det snöööade imorse också!!!! perfekt tajming för lucia!!! ♏︎ 13 dec, 2018 03:05 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen