@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymphie: Jag vill mest se er desperata efter kvicken. Så om ingen typ kommer med bättre pris är den din Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymphie: *kör Eddas stil* Hur mycket är du beredd för att vilja ha den? Skrivet av EddaLovegood: Hur mycket är folk beredda att ge för kvicken? Hur mycket vill du ha? Vindict jag tar gärna kvicken! 170? Mer? Ok
12 dec, 2018 20:30 |
|
Solkatten
Elev |
Omfg min kommentar hamnade på skärm i Musikhjälpen!!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 dec, 2018 20:33 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Solkatten: Omfg min kommentar hamnade på skärm i Musikhjälpen!! Missade nog den pågrund av att jag var inne på Mugglis hehe...
12 dec, 2018 20:34 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Nymphie: Skrivet av Solkatten: Omfg min kommentar hamnade på skärm i Musikhjälpen!! Missade nog den pågrund av att jag var inne på Mugglis hehe... Jag brukar alltid kolla Musikhjälpen på tv:n. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 dec, 2018 20:42 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Nymphie: Skrivet av Solkatten: Omfg min kommentar hamnade på skärm i Musikhjälpen!! Missade nog den pågrund av att jag var inne på Mugglis hehe... Jag brukar alltid kolla Musikhjälpen på tv:n. Tittade också på tv:n men var online på Mugglis på mobilen och la därför inte så mycket uppmärksamhet på Musikhjälpen just då
12 dec, 2018 20:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymphie: Ingen verkar intresserad så jag säljer den till digSkrivet av Borttagen: Skrivet av Nymphie: Jag vill mest se er desperata efter kvicken. Så om ingen typ kommer med bättre pris är den din Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymphie: *kör Eddas stil* Hur mycket är du beredd för att vilja ha den? Skrivet av EddaLovegood: Hur mycket är folk beredda att ge för kvicken? Hur mycket vill du ha? Vindict jag tar gärna kvicken! 170? Mer? Ok 12 dec, 2018 20:46 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymphie: Ingen verkar intresserad så jag säljer den till dig Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymphie: Jag vill mest se er desperata efter kvicken. Så om ingen typ kommer med bättre pris är den din Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymphie: *kör Eddas stil* Hur mycket är du beredd för att vilja ha den? Skrivet av EddaLovegood: Hur mycket är folk beredda att ge för kvicken? Hur mycket vill du ha? Vindict jag tar gärna kvicken! 170? Mer? Ok Tack så mycket!
12 dec, 2018 20:46 |
|
Lazarus
Prefekt |
Hämtade brorsdottern från förskolan idag, och sen när vi ätit hemma så tog hon fram en bok och sa att jag ska sätta mig på golvet. Då satte hon sig på mig - jag var hennes fåtölj typ - och vi läste dikter tillsammans ♥
12 dec, 2018 22:17 |
|
Salem
Lärare |
12 dec, 2018 23:04 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Salem: Denna julkalender är garanterat den bästa mugglis haft ♥ Kommer sååå fina priser.. ![]() ...är det en sån där "ni kommer bli glada över kommande priser"-tortyr á la prefekter igen??
12 dec, 2018 23:10 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen