@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: Well... jag har en till att sälja... Skrivet av Salem: relaterar....Skrivet av Borttagen: Kvicken finns kvar! Varför skriver du inte bara direkt till mig som hade gett det dubbla......? jnkskelelrbfbfkkfrkkrkrkrkrkr dock jag som köpte kvicken Ni får chansen att bråka om den lol 12 dec, 2018 20:17 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mitchan: Well... jag har en till att sälja... Skrivet av Salem: relaterar....Skrivet av Borttagen: Kvicken finns kvar! Varför skriver du inte bara direkt till mig som hade gett det dubbla......? jnkskelelrbfbfkkfrkkrkrkrkrkr dock jag som köpte kvicken Ni får chansen att bråka om den lol Hahaha
12 dec, 2018 20:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Salem: Är det en förolämpning att sälja nifflaren och kvicken för 120g? cxSkrivet av Borttagen: Skrivet av mitchan: Well... jag har en till att sälja... Skrivet av Salem: relaterar....Skrivet av Borttagen: Kvicken finns kvar! Varför skriver du inte bara direkt till mig som hade gett det dubbla......? jnkskelelrbfbfkkfrkkrkrkrkrkr dock jag som köpte kvicken Ni får chansen att bråka om den lol Hahaha 12 dec, 2018 20:21 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salem: Är det en förolämpning att sälja nifflaren och kvicken för 120g? cx Skrivet av Borttagen: Skrivet av mitchan: Well... jag har en till att sälja... Skrivet av Salem: relaterar....Skrivet av Borttagen: Kvicken finns kvar! Varför skriver du inte bara direkt till mig som hade gett det dubbla......? jnkskelelrbfbfkkfrkkrkrkrkrkr dock jag som köpte kvicken Ni får chansen att bråka om den lol Hahaha Det är det inte! Tar gärna båda, eller i alla fall kvicken,för 120!
12 dec, 2018 20:23
Detta inlägg ändrades senast 2018-12-12 kl. 20:23
|
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Nymphie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salem: Är det en förolämpning att sälja nifflaren och kvicken för 120g? cx Skrivet av Borttagen: Skrivet av mitchan: Well... jag har en till att sälja... Skrivet av Salem: relaterar....Skrivet av Borttagen: Kvicken finns kvar! Varför skriver du inte bara direkt till mig som hade gett det dubbla......? jnkskelelrbfbfkkfrkkrkrkrkrkr dock jag som köpte kvicken Ni får chansen att bråka om den lol Hahaha Det är det inte! Tar gärna båda för 120! Tar båda för 300..
12 dec, 2018 20:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymphie: Båda tillsammans för 120g? Inte ens jag är så generös! Jag menade en nifflare för 120g och kvicken för 120g lolSkrivet av Borttagen: Skrivet av Salem: Är det en förolämpning att sälja nifflaren och kvicken för 120g? cx Skrivet av Borttagen: Skrivet av mitchan: Well... jag har en till att sälja... Skrivet av Salem: relaterar....Skrivet av Borttagen: Kvicken finns kvar! Varför skriver du inte bara direkt till mig som hade gett det dubbla......? jnkskelelrbfbfkkfrkkrkrkrkrkr dock jag som köpte kvicken Ni får chansen att bråka om den lol Hahaha Det är det inte! Tar gärna båda för 120! 12 dec, 2018 20:24 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av EddaLovegood: Hur mycket är folk beredda att ge för kvicken? Hur mycket vill du ha? Vindict jag tar gärna kvicken!
12 dec, 2018 20:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymphie: *kör Eddas stil* Hur mycket är du beredd för att vilja ha den?Skrivet av EddaLovegood: Hur mycket är folk beredda att ge för kvicken? Hur mycket vill du ha? Vindict jag tar gärna kvicken! 12 dec, 2018 20:26 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nymphie: *kör Eddas stil* Hur mycket är du beredd för att vilja ha den? Skrivet av EddaLovegood: Hur mycket är folk beredda att ge för kvicken? Hur mycket vill du ha? Vindict jag tar gärna kvicken! 170? Mer?
12 dec, 2018 20:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymphie: Jag vill mest se er desperata efter kvicken. Så om ingen typ kommer med bättre pris är den dinSkrivet av Borttagen: Skrivet av Nymphie: *kör Eddas stil* Hur mycket är du beredd för att vilja ha den? Skrivet av EddaLovegood: Hur mycket är folk beredda att ge för kvicken? Hur mycket vill du ha? Vindict jag tar gärna kvicken! 170? Mer? 12 dec, 2018 20:29 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen