@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Och här trodde jag att man skulle få Spoiler: Tryck här för att visa! Men nä!! Sjukt besviken xD Fast det har man ju redan fått i en tidigare lucka. xD Jag behövde ändå galleoner då jag knappt hade några så det här var ju perfekt. Alltså jag är verkligen en riktig nattuggla haha. Är vaken på nätterna och sover på dagen... x) Man har ju testat att försöka sova tidigt och vakna tidigt men det funkar inte så bra haha. Förstår inte hur folk klarar av att sova på nätterna det går ju bara inte. x) Jag kan vara hur trött som helst på kvällen men när jag sedan ska sova så går det inte... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 dec, 2018 04:18 |
|
Katla
Elev |
asså om inte postnord leverar mina julklappar i tid dååå jääävlar
♏︎ 12 dec, 2018 09:47 |
|
Scorperion
Elev |
Meh... Hade värsta mardrömmen inatt som handlade om min skola och alltid när jag drömmer om en viss plats eller en person har jag nästa dag skitsvårt att besöka platsen eller träffa personen
Spoiler: Tryck här för att visa!
12 dec, 2018 10:11 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Och här trodde jag att man skulle få Spoiler: Tryck här för att visa! Men nä!! Sjukt besviken xD Fast det har man ju redan fått i en tidigare lucka. xD Jag behövde ändå galleoner då jag knappt hade några så det här var ju perfekt. Alltså jag är verkligen en riktig nattuggla haha. Är vaken på nätterna och sover på dagen... x) Man har ju testat att försöka sova tidigt och vakna tidigt men det funkar inte så bra haha. Förstår inte hur folk klarar av att sova på nätterna det går ju bara inte. x) Jag kan vara hur trött som helst på kvällen men när jag sedan ska sova så går det inte... Justja haha xD omg .... jag va trött ok xD 12 dec, 2018 10:25 |
|
Borttagen
|
Jag fick sluta 11:35 idag och jag började första lektionen 09:20!
12 dec, 2018 12:33 |
|
Scorperion
Elev |
Jag vill spela vidare på The Walking Dead men måste tillbaka till skolan och repetera först. Kan egentligen pjäsen utantill men dom andra behöver lära sig sina repliker utantill och det kan ju bli lite svårt när inte alla är på plats...
12 dec, 2018 12:45 |
|
Idiz
Elev |
Min buss kommer om fem minuter och jag har jättetråkigt och fryser ihjäl
Fick iaf sluta 1 h tidigare för att ha konsert ![]()
12 dec, 2018 13:01 |
|
introvertsaxofonist
Elev |
Den 6/12 kom äntligen Maja till världen ❤️
"If you stand for equality, then you're a feminist. Sorry to tell you." - Emma Watson 12 dec, 2018 13:51 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
12 dec, 2018 14:42 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av introvertsaxofonist: Den 6/12 kom äntligen Maja till världen ❤️ Grattis!! ♥ Måste säga att jag beundrar er starkt som klarar att lägga på sig ansvaret att skaffa barn för det hade aldrig jag gjort ^^
12 dec, 2018 16:15 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen