@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
thecellabration
Elev |
några i min korridor kollar alltid på elementary efter att de har gymmat och jag saknar det så mycket varenda gång jag går förbi tv-rummet och ser det <////3
jag vill se de bästa säsongerna igen (1-3) men har sett dem så många gånger och senast var typ i våras tror jag så jag borde vänta ett tag till /: + jag håller på att kolla på grey's anatomy Och arrested development just nu (och egentligen chilling adventures of sabrina också men jag har glömt bort det oops) så jag behöver inte en till serie 11 dec, 2018 20:38 |
|
Lazarus
Prefekt |
11 dec, 2018 20:52 |
|
Solkatten
Elev |
Hahahah alltså jag orkar inte. Jag skulle göra en smörgås så jag tog fram smörpaketet från kylskåpet. När jag hade tagit fram pålägget kollade jag efter smöret men kunde verkligen inte hittade det. Frågade mamma om vi faktiskt hade något och hon bah "men du håller ju det i handen." Alltså ibland slutar min hjärna bara fungera helt hahah. x'D Vet inte hur många gånger något liknande har hänt eller när man ibland till och med kommer på sig själv att sätta mjölkpaketet i i skåpet med glas haha. Man känner sig inte direkt som den smartaste personen i världen just då. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 dec, 2018 22:23 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: Livet känns okej just nu? Längtar dock till nyår-ish, får äntligen träffa Frivolt igen då ♥ JAA ♥ Jag längtar så himla mycket ♥ Ska bli så himla kul!! 11 dec, 2018 22:25 |
|
StormBlade97
Elev |
Skrivet av Solkatten: Hahahah alltså jag orkar inte. Jag skulle göra en smörgås så jag tog fram smörpaketet från kylskåpet. När jag hade tagit fram pålägget kollade jag efter smöret men kunde verkligen inte hittade det. Frågade mamma om vi faktiskt hade något och hon bah "men du håller ju det i handen." Alltså ibland slutar min hjärna bara fungera helt hahah. x'D Vet inte hur många gånger något liknande har hänt eller när man ibland till och med kommer på sig själv att sätta mjölkpaketet i i skåpet med glas haha. Man känner sig inte direkt som den smartaste personen i världen just då. xD Hahahaha, händer mig också. Skönt att jag inte är ensam om det. xD This place is pretty dead, by which means there's nothing to kill - Tartaglia 11 dec, 2018 22:29 |
|
Scorperion
Elev |
Känslan när en lite sådär offentlig person är privat på instagram och godkänner ens förfrågan att följa c:
11 dec, 2018 22:29 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av StormBlade97: Skrivet av Solkatten: Hahahah alltså jag orkar inte. Jag skulle göra en smörgås så jag tog fram smörpaketet från kylskåpet. När jag hade tagit fram pålägget kollade jag efter smöret men kunde verkligen inte hittade det. Frågade mamma om vi faktiskt hade något och hon bah "men du håller ju det i handen." Alltså ibland slutar min hjärna bara fungera helt hahah. x'D Vet inte hur många gånger något liknande har hänt eller när man ibland till och med kommer på sig själv att sätta mjölkpaketet i i skåpet med glas haha. Man känner sig inte direkt som den smartaste personen i världen just då. xD Hahahaha, händer mig också. Skönt att jag inte är ensam om det. xD Förstår mig inte på riktigt hur ens hjärna fungerar ibland... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 dec, 2018 22:32 |
|
Lazarus
Prefekt |
Har nyss sett klart 36 Dagar på Gatan efter att ha sett första avsnittet på lektionen idag, och alltså... I'm an emotional wreck.
11 dec, 2018 22:56 |
|
mitchan
Lärare |
om ni har på er bra hörlurar och höjer volymen till 100% så börjar det NÄSTAN närma sig hur det här faktiskt låter irl hahaha....
...såhär spenderade jag min kväll (tänker inte be om ursäkt för mitt rapande) : (det här är bara ett kort klipp från en 11 minuter lång video, och fåglarna turades om att skrika såhär både långt innan och långt efter också..... spännande att bara asiatiska parakiterna skrek dock!!! båda mina amazoner var helt tysta!!) ![]()
11 dec, 2018 23:07 |
|
Frivolt
Elev |
Och här trodde jag att man skulle få
Spoiler: Tryck här för att visa! Men nä!! Sjukt besviken xD 12 dec, 2018 00:04 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen