@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Japp, fick 4 stycken för jag skrev alla elevhem Har folk som inte fick sina halsdukar från lucka 8 fått sina?? Men jag har fortfarande inte fått min Slytherin halsduk!! Vet inte om det var ett problem endast för Hufflepuffare eller för andra också. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 dec, 2018 17:02 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Solkatten: har du öppnat luckan och skrivit in det igen efter att det blev återställt? :' Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Japp, fick 4 stycken för jag skrev alla elevhem Har folk som inte fick sina halsdukar från lucka 8 fått sina?? Men jag har fortfarande inte fått min Slytherin halsduk!! Vet inte om det var ett problem endast för Hufflepuffare eller för andra också. ![]()
11 dec, 2018 17:04 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av mitchan: Skrivet av Solkatten: har du öppnat luckan och skrivit in det igen efter att det blev återställt? :' Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Japp, fick 4 stycken för jag skrev alla elevhem Har folk som inte fick sina halsdukar från lucka 8 fått sina?? Men jag har fortfarande inte fått min Slytherin halsduk!! Vet inte om det var ett problem endast för Hufflepuffare eller för andra också. Jag testade det nu och då fick jag dem! Ingen har ju skrivit att man har behövt skriva in det igen. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 dec, 2018 17:06 |
|
thecellabration
Elev |
du: låta teet dra
jag, en intellektuell: låta teet ladda 11 dec, 2018 17:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av mitchan: Skrivet av Solkatten: har du öppnat luckan och skrivit in det igen efter att det blev återställt? :' Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Japp, fick 4 stycken för jag skrev alla elevhem Har folk som inte fick sina halsdukar från lucka 8 fått sina?? Men jag har fortfarande inte fått min Slytherin halsduk!! Vet inte om det var ett problem endast för Hufflepuffare eller för andra också. Jag testade det nu och då fick jag dem! Ingen har ju skrivit att man har behövt skriva in det igen. Erfa skrev det i tråden om den här buggen. Men smart val att lyssna på mig 11 dec, 2018 17:18 |
|
tippest
Elev |
ska hålla ett tal i engelskan om hur det är att vara det yngsta syskonet på torsdag, någon som har några idéer på vad man kan säga? för jag har no clue och känner mig ganska körd just nu
bleh 11 dec, 2018 17:48 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av mitchan: Skrivet av Solkatten: har du öppnat luckan och skrivit in det igen efter att det blev återställt? :' Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Japp, fick 4 stycken för jag skrev alla elevhem Har folk som inte fick sina halsdukar från lucka 8 fått sina?? Men jag har fortfarande inte fått min Slytherin halsduk!! Vet inte om det var ett problem endast för Hufflepuffare eller för andra också. Jag testade det nu och då fick jag dem! Ingen har ju skrivit att man har behövt skriva in det igen. Jag kan inte skriva in det igen! Vill också kunna skriva in alla fyra och få fyra halsdukar och jag är rätt så säker på att jag svarade första gången innan det ställdes om! Eller det kanske bara var för vissa som det ställdes om, läste nu i tråden att Erfa skrivit att det bara var för de som skrev något annat än Hufflepuff som det ställdes om och då kan ju jag inte skriva igen
11 dec, 2018 17:49
Detta inlägg ändrades senast 2018-12-11 kl. 17:54
|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av tippest: ska hålla ett tal i engelskan om hur det är att vara det yngsta syskonet på torsdag, någon som har några idéer på vad man kan säga? för jag har no clue och känner mig ganska körd just nu Du kan ju typ googla för och nackdelar med att vara det yngsta barnet och ta med några punkter som du känner igen dig. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 dec, 2018 17:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av tippest: Man får begagnade saker eller kläder ifrån dem^^ Sedan så får man hänga med sitt äldre syskon och ens vänner så man lär sig basket kan också nämnas! Och glöm inte att man är den oskyldiga i sina föräldrars ögon för de andra två kan inte sluta bråka med varandra om man tagit ens jacka eller inte och ingen misstänker det yngre syskonet för den är alltid den oskyldiga ska hålla ett tal i engelskan om hur det är att vara det yngsta syskonet på torsdag, någon som har några idéer på vad man kan säga? för jag har no clue och känner mig ganska körd just nu ^ Mitt liv som det yngsta syskonet 11 dec, 2018 17:59 |
|
Scorperion
Elev |
11 dec, 2018 19:15 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen