@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lazarus
Prefekt |
Mamma ringde nyss och började med "du kommer hata mig". Vilket jag inte alls gör, är ganska tacksam faktiskt. Hon ringde till psykmottagningen idag och var förbannad på dem (helt förståeligt), och plötsligt fanns det en tid till en psykiater nu i december. Jag har försökt få dem att fixa tid till min psykiater och ge mig en tillfällig samtalskontakt sen fkn september, men ingen hade tid och de har bara sagt att de ringer upp och aldrig gjort det. Fick en annan psykiater, but that's good, för har försökt byta min i 1,5 år men inte fått byta av nån löjlig anledning.
Mammor är bra ibland ♥
11 dec, 2018 08:42 |
|
Scorperion
Elev |
Sitter och läser allas önskelistor i min julklappstråd och för engångsskull är jag rätt bra på att rimma
11 dec, 2018 12:37 |
|
Winonababe
Elev |
Påväg till jobbet nu och förbereder mig på en hektisk tisdag innan jul med badbomber som flyger, ansiktsmasker som petas på och krämer som välts ut av barn.
Älskar mitt jobb men alltså ibland.. #lushlife SANTA'S LITTLE HELPER (hen/den - they/them)
11 dec, 2018 12:43 |
|
mitchan
Lärare |
11 dec, 2018 12:51 |
|
Salem
Lärare |
Alltså det roligaste hände nyss... (och mest tragiska). Här låg jag med min ansiktsmask och kunde inte röra en muskel i ansiktet, då kommer det upp en ”RIP Dobby” video på yt i flödet som jag sätter på. Den var sorglig och man fick se honom dö osv samt hans deltagande i filmerna. Så då ligger jag här, kan ej röra ansiktet och mina tårar börjar rinna fast jag kan inte snyfta fullt ut för då förstörs masken... hahahahah. ♥
Bildbevis på mitt sorgliga gråtande stoneface: ![]()
11 dec, 2018 13:00 |
|
Frivolt
Elev |
XD XD XD
11 dec, 2018 13:39 |
|
Lunan95
Elev |
Nån annan som har okontrollerad sömn? Har haft jävligt kass sömn de senaste månaderna.
Typ, man är utvilad i huvudet, men kroppen vill inte vakna. Creepy som fan.
"Statement begins..."
11 dec, 2018 14:01 |
|
Fridulf
Elev |
Skrivet av Salem: Alltså det roligaste hände nyss... (och mest tragiska). Här låg jag med min ansiktsmask och kunde inte röra en muskel i ansiktet, då kommer det upp en ”RIP Dobby” video på yt i flödet som jag sätter på. Den var sorglig och man fick se honom dö osv samt hans deltagande i filmerna. Så då ligger jag här, kan ej röra ansiktet och mina tårar börjar rinna fast jag kan inte snyfta fullt ut för då förstörs masken... hahahahah. ♥ Hahahah, kan vara det bästa jag läst idag. Och bilden!! ♥ Bildbevis på mitt sorgliga gråtande stoneface:
11 dec, 2018 14:29 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
11 dec, 2018 14:44 |
|
Hedwig96
Elev |
11 dec, 2018 15:11 |
Du får inte svara på den här tråden.


















Mugglarportalen