@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Rhaella: Japp! Vet inte om jag ska se Aquaman eller inte. Ska kolla med mamma2019 kommer nog bli ett av de bästa film åren på länge. 10 dec, 2018 19:07 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nymphie Ja, men inte så bra när jag under hela första boken trodde Dumbledore var en kvinna, McGonagall en man och Snape en kvinna. Sedan uttalade jag namnen fel och förstod inte särskilt av boken. Inte konstigt att dina föräldrar läste böckerna för dig när du var yngre. Fast känner du dig någonsin sugen att läsa böckerna kan du börja med de första Det går nog inte så bra om man tror att Snape är en kvinna haha! Ja jag får kanske läsa första då
10 dec, 2018 19:09 |
|
Borttagen
|
SKYNDA ER TILL MARKNADEN! EMMA SÄLJER BILLIGA SAKER!
10 dec, 2018 19:11 |
|
Lazarus
Prefekt |
Seriöst, i början av det här året kändes allt så värdelöst. Kändes som om jag var den enda hbtq-personen här, och vågade knappt göra någonting. I mars vågade jag gå på ett möte med en nystartad lokal hbtq-grupp. Nu är det december och jag har träffat så många fina hbtq-personer som faktiskt bor här, och idag har vi jobbat lite mer på en låt som vi ska spela in med Johan från Pain of Salvation? Tänk vad mycket kan hända på ett år egentligen. Jag fick min egen liten familj i år ♥
10 dec, 2018 19:22 |
|
Solkatten
Elev |
Har precis önskat en BTS låt till Musikhjälpen. ♥
Jag ser någon med vad ser ut som en Gryffindor mössa i publiken haha awesome. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 dec, 2018 20:25 |
|
solskensfladder
Elev |
Detta inlägg gav 10 poäng till Hufflepuff!
Nu finns det en Mugglis-bössa till Musikhjälpen! https://bossan.musikhjalpen.se/insamlingar/mugglisbossan
![]()
10 dec, 2018 20:44 |
|
Solkatten
Elev |
Var det inte en mugglis medlem som eventuellt skulle vara med i Musikhjälpen i år?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 dec, 2018 20:54 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jo jag! Jag ska sjunga på torsdag den 13:de klockan 05:03!Var det inte en mugglis medlem som eventuellt skulle vara med i Musikhjälpen i år? 10 dec, 2018 20:57 |
|
Nymphie
Elev |
10 dec, 2018 21:04
Detta inlägg ändrades senast 2018-12-10 kl. 21:04
|
|
SweeneyTodd
Elev |
Skrivet av solskensfladder: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av solskensfladder: JAAAAA!!! Det skulle jag tycka vara superbra! Skulle folk vara intresserade av en mugglis-bössa till Musikhjälpen? Vi kan skapa en bössa för att samla in pengar tillsammans c: Vad kul! Jag har skapat en bössa som heter Mugglisbössan och nu väntar jag bara på att den ska godkännas, sedan lägger jag upp länken så folk kan skänka pengar om det har möjlighet c: Åh, lägg upp den där den är synlig, vill gärna skänka en slant! =)
10 dec, 2018 21:04 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen