@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Katla: imorgon drar hag till busan!! hoppas bara att jag hittar till min perrong haha Vad ska du göra där? jag har lov den här veckan! så jag tog tåget till busan för att jag vill se något annat än seoul under min tid i korea (och för att jag tycker om att bo på hotell haha), så jag bara chillar här just nu! och min koreanska är helt ok, är typ low intermediate skulle jag säga. förstår mycket (har fått alla rätt på alla hörförståelseprov jag gjort!) och har inga större språkbarriärsproblem i vardagen. meeen jag är långsam och osäker när jag själv ska prata hihi alltid så blyg och tyst men som sagt jag klarar mig ♏︎ 10 dec, 2018 15:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: 900 inlägg? Tror det om du nu är inloggad mycket. Tog mig två veckor att bli Master of Death sååå...Hm... undrar om jag skulle kunna hinna bli master of mugglis innan året är slut 10 dec, 2018 15:56 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: 900 inlägg? Tror det om du nu är inloggad mycket. Tog mig två veckor att bli Master of Death sååå... Hm... undrar om jag skulle kunna hinna bli master of mugglis innan året är slut Yeah. Om min lilla skalle kommer på spontana idéer att skriva av sig eller om någon är konstig och jag väljer att svara något minst lika konstigt
10 dec, 2018 16:00 |
|
Katla
Elev |
Asså varför är det så svååårt att försöka ta hand om sina drakar när man är inloggad på mobilen
♏︎ 10 dec, 2018 16:11 |
|
solskensfladder
Elev |
Skrivet av Katla: Asså varför är det så svååårt att försöka ta hand om sina drakar när man är inloggad på mobilen Om du håller på en drake tills du kan öppna i ny flik så kan du mata och klappa så!! ![]()
10 dec, 2018 16:25 |
|
Scorperion
Elev |
Alltså holy fu tänka att jag ska se Cursed Child om mindre än en månad... Det känns så overkligt
Funderar typ på att rita av Jonathan Case som Scorpius och ge honom teckningen vid stage door, men vi får se... Jag tycker bara hans Scorpius är så himla söt!
10 dec, 2018 17:10 |
|
Nymphie
Elev |
Det är mycket jullåtar på Topp 50 i Sverige på Spotify just nu
Funderad på en annan sak: Tycker ni att det finns något ”krav” för attt man ska vara ett potterhead?
10 dec, 2018 17:11 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Skrivet av Nymphie: Det är mycket jullåtar på Topp 50 i Sverige på Spotify just nu Funderad på en annan sak: Tycker ni att det finns något ”krav” för attt man ska vara ett potterhead? Nej tycker inte det det enda kravet jag känner här är att man åteminstonde ska veta vad harry potter är för något. I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 10 dec, 2018 18:18 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Nymphie: Det är mycket jullåtar på Topp 50 i Sverige på Spotify just nu Funderad på en annan sak: Tycker ni att det finns något ”krav” för attt man ska vara ett potterhead? Läst böckerna! 10 dec, 2018 18:45 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av solskensfladder: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av solskensfladder: JAAAAA!!! Det skulle jag tycka vara superbra! Skulle folk vara intresserade av en mugglis-bössa till Musikhjälpen? Vi kan skapa en bössa för att samla in pengar tillsammans c: Vad kul! Jag har skapat en bössa som heter Mugglisbössan och nu väntar jag bara på att den ska godkännas, sedan lägger jag upp länken så folk kan skänka pengar om det har möjlighet c: Bössan finns på hemsidan nu! (Om du inte redan har sett det) jag är inte så insatt så det vore väldigt snällt om någon ville kort förklara lite för mig om hur musikhjälpen och egna bössor till musikhjälpen fungerar
10 dec, 2018 18:47 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen