@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Katla
Elev |
imorgon drar hag till busan!! hoppas bara att jag hittar till min perrong haha
♏︎ 9 dec, 2018 13:35 |
|
Lazarus
Prefekt |
Igår fick jag världens bästa julklapp, so I'm happy.
Spoiler: Tryck här för att visa! Behöver faktiskt inget annat nu.
9 dec, 2018 13:37 |
|
Winonababe
Elev |
Skrivet av Lazarus: Igår fick jag världens bästa julklapp, so I'm happy. Spoiler: Tryck här för att visa! Behöver faktiskt inget annat nu. Åh, blev väldigt rörd när jag läste detta. Är så glad för din och din brors skull! ♥ SANTA'S LITTLE HELPER (hen/den - they/them)
9 dec, 2018 13:39 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: Igår fick jag världens bästa julklapp, so I'm happy. Spoiler: Tryck här för att visa! Behöver faktiskt inget annat nu. Jag är så himla glad över det♥ ♥ Sån otrolig lättnad ♥ ♥ 9 dec, 2018 13:53 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Frivolt: samma här - de spöregnar just ni. Den 9 december.Igår var det så himla fint ute! Massa snö och fint! Idag regnar det och mer än hälften av snön har försvunnit.... : ))))) trevligt! gör ju mig inte alls mer deppig nejnej : ))))))))) Oh my, jag skulle se 2an av någon drama film och när jag sett 10 minuter tänkte jag "Åh är det här verkligen samma sak" När sluttexterna rullar och rekommenderade filmerna dyker upp så inser jag att "Oj hmm fan. Där är filmen jag skulle se."
9 dec, 2018 13:56 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Frivolt: samma här - de spöregnar just ni. Den 9 december.Igår var det så himla fint ute! Massa snö och fint! Idag regnar det och mer än hälften av snön har försvunnit.... : ))))) trevligt! gör ju mig inte alls mer deppig nejnej : ))))))))) Oh my, jag skulle se 2an av någon drama film och när jag sett 10 minuter tänkte jag "Åh är det här verkligen samma sak" När sluttexterna rullar och rekommenderade filmerna dyker upp så inser jag att "Oj hmm fan. Där är filmen jag skulle se." Jaaa.... alltså wtf? -.- Blir så himla ledsen. Varför lixom? -.- Hade det bara varit typ 2-3 grader kallare hade det snöat, men nä! Här kör vi på typ 3 plusgrader och regn! Och gör det halt som fasen så om man går ut riskerar man att bryta nått ben i kroppen! 9 dec, 2018 14:00 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Frivolt: Igår var det så himla fint ute! Massa snö och fint! Idag regnar det och mer än hälften av snön har försvunnit.... : ))))) trevligt! gör ju mig inte alls mer deppig nejnej : ))))))))) Du får ta dig till Hällefors. Där har vi massor med snö
9 dec, 2018 14:03 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Frivolt: Igår var det så himla fint ute! Massa snö och fint! Idag regnar det och mer än hälften av snön har försvunnit.... : ))))) trevligt! gör ju mig inte alls mer deppig nejnej : ))))))))) Du får ta dig till Hällefors. Där har vi massor med snö * Tar kvasten och kommer direkt"* ;D 9 dec, 2018 14:06 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har äntligen köpt en ny laptop! Längtar så mycket tills den kommer! Är så jäkla trött på min nuvarande som bara krånglar hela jäkla tiden och har gjort det i evigheter nu. Har typ bara lust att slå sönder den... fast det hade ju inte direkt hjälpt... x'D Får bara hoppas att denna nya är bra då.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 dec, 2018 15:17 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Såg precis La la land för första gången efter att ha skjutit upp det allt för länge och wow. ÄLSKADE DEN.
9 dec, 2018 17:07 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen