@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
9 dec, 2018 11:59 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Emmi: Någon som kan sälja mig 2 Draco Malfoy kort, 6-9G/st så skulle det vara supergulligt ♥3 Jag kan! 7g/st? ^^
9 dec, 2018 12:31 |
|
Scorperion
Elev |
Bara en månad kvar tills jag ska se Cursed Child och är så himla taggad att det går knappt att beskriva!! Känns som om det var igår jag fick mina biljetter men det är ju liksom över ett år sen och shit vad tiden har gått fort. Just nu sitter jag och lyssnar på soundtracket och typ gråter! ♥
9 dec, 2018 12:50 |
|
Nymphie
Elev |
9 dec, 2018 13:00 |
|
Katla
Elev |
idag blev jag klar med min julklappsshopping!!!!!
♏︎ 9 dec, 2018 13:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Redan? O.O Äntligen kan det största fanet till CoC jag träffat se den! Det känns som om det var igår du nämnde att du skulle se den 2019 xDBara en månad kvar tills jag ska se Cursed Child och är så himla taggad att det går knappt att beskriva!! Känns som om det var igår jag fick mina biljetter men det är ju liksom över ett år sen och shit vad tiden har gått fort. Just nu sitter jag och lyssnar på soundtracket och typ gråter! ♥ 9 dec, 2018 13:07 |
|
Emmi
Prefekt |
9 dec, 2018 13:13 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Redan? O.O Äntligen kan det största fanet till CoC jag träffat se den! Det känns som om det var igår du nämnde att du skulle se den 2019 xD Bara en månad kvar tills jag ska se Cursed Child och är så himla taggad att det går knappt att beskriva!! Känns som om det var igår jag fick mina biljetter men det är ju liksom över ett år sen och shit vad tiden har gått fort. Just nu sitter jag och lyssnar på soundtracket och typ gråter! ♥ Ja tiden går fort och snart kommer jag sitta och sura över att det är slut xD
9 dec, 2018 13:29 |
|
Frivolt
Elev |
Igår var det så himla fint ute! Massa snö och fint!
Idag regnar det och mer än hälften av snön har försvunnit.... : ))))) trevligt! gör ju mig inte alls mer deppig nejnej : ))))))))) 9 dec, 2018 13:29 |
|
Winonababe
Elev |
Precis som många andra söndag är lite smått förkyld, trött, halvbakis och kommer rossla sönder på min körrepetition sedan.
SKOJ!! SANTA'S LITTLE HELPER (hen/den - they/them)
9 dec, 2018 13:31 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen