@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: hahaha nej ja drogon är fortfarande quite mycket grönare, större och mer svartnäbbad än sådär..... Det här är inte Drogon va? Men din papegoja verkar vara riktigt rolig att vara med! det här är ghost! han flyttade in idag :’) så nu har jag fem papegojor... pga jag är galen apparently ♥ ![]()
8 dec, 2018 23:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: hahaha nej ja drogon är fortfarande quite mycket grönare, större och mer svartnäbbad än sådär..... Det här är inte Drogon va? Men din papegoja verkar vara riktigt rolig att vara med! det här är ghost! han flyttade in idag :’) så nu har jag fem papegojor... pga jag är galen apparently ♥ Tänkte väl det x) Har du då papegojor som heter Lady, Nymeria och Viserys? xD 8 dec, 2018 23:46 |
|
Salem
Lärare |
9 dec, 2018 00:02 |
|
Frivolt
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 9 dec, 2018 00:02 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: jag tror du menar viserion..... Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: hahaha nej ja drogon är fortfarande quite mycket grönare, större och mer svartnäbbad än sådär..... Det här är inte Drogon va? Men din papegoja verkar vara riktigt rolig att vara med! det här är ghost! han flyttade in idag :’) så nu har jag fem papegojor... pga jag är galen apparently ♥ Tänkte väl det x) Har du då papegojor som heter Lady, Nymeria och Viserys? xD hahaha dessvärre inte!! om rhaegal var lite lättare att uttala på svenska i vardagssammanhang hade jag eventuellt funderat på det till nån av fåglarna för att matcha drogon; gillar rhaegar targaryen OCH gillar att rhaegal är grön och gul (vilket majoriteten av mina fåglar är...). viserion hade ju kunnat passa på ghost också as far as drakarnas namn goes, considering att viserion är vit-ish (.....och these days ganska blå hehe) men jag vill inte ha en fågel som NÄSTAN är döpt efter viserys targaryen........ däremot heter mina katter arya och sansa (gillar förstås got/asoiaf, men EGENTLIGEN inte SÅÅÅ mycket att det förtjänar att ha FYRA av mina djur döpt efter sig hahaha... men... det fick bli så. ghost var ett perfekt namn på den här lillpojken... haha) ![]()
9 dec, 2018 00:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: jag tror du menar viserion..... Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: hahaha nej ja drogon är fortfarande quite mycket grönare, större och mer svartnäbbad än sådär..... Det här är inte Drogon va? Men din papegoja verkar vara riktigt rolig att vara med! det här är ghost! han flyttade in idag :’) så nu har jag fem papegojor... pga jag är galen apparently ♥ Tänkte väl det x) Har du då papegojor som heter Lady, Nymeria och Viserys? xD hahaha dessvärre inte!! om rhaegal var lite lättare att uttala på svenska i vardagssammanhang hade jag eventuellt funderat på det till nån av fåglarna för att matcha drogon; gillar rhaegar targaryen OCH gillar att rhaegal är grön och gul (vilket majoriteten av mina fåglar är...). viserion hade ju kunnat passa på ghost också as far as drakarnas namn goes, considering att viserion är vit-ish (.....och these days ganska blå hehe) men jag vill inte ha en fågel som NÄSTAN är döpt efter viserys targaryen........ däremot heter mina katter arya och sansa (gillar förstås got/asoiaf, men EGENTLIGEN inte SÅÅÅ mycket att det förtjänar att ha FYRA av mina djur döpt efter sig hahaha... men... det fick bli så. ghost var ett perfekt namn på den här lillpojken... haha) Menade Viserion xD Så du har papegojor som heter Drogon, Rhaegal och Ghost, vilka är de två sista? Förstår det, han är ingen särskilt omtyckt person, men kunde inte riktigt låta bli att blanda ihop namnen lol ^^ Men det är coolt att du har katter som heter Arya och Sansa, är Arya lika vild som Arya i serien och boken? xD 9 dec, 2018 00:10 |
|
Salem
Lärare |
9 dec, 2018 00:28 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: näää har inte blivit någon rhaegal pga det är så stelt att uttala i en normal svensk konversation haha!! Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: jag tror du menar viserion..... Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: hahaha nej ja drogon är fortfarande quite mycket grönare, större och mer svartnäbbad än sådär..... Det här är inte Drogon va? Men din papegoja verkar vara riktigt rolig att vara med! det här är ghost! han flyttade in idag :’) så nu har jag fem papegojor... pga jag är galen apparently ♥ Tänkte väl det x) Har du då papegojor som heter Lady, Nymeria och Viserys? xD hahaha dessvärre inte!! om rhaegal var lite lättare att uttala på svenska i vardagssammanhang hade jag eventuellt funderat på det till nån av fåglarna för att matcha drogon; gillar rhaegar targaryen OCH gillar att rhaegal är grön och gul (vilket majoriteten av mina fåglar är...). viserion hade ju kunnat passa på ghost också as far as drakarnas namn goes, considering att viserion är vit-ish (.....och these days ganska blå hehe) men jag vill inte ha en fågel som NÄSTAN är döpt efter viserys targaryen........ däremot heter mina katter arya och sansa (gillar förstås got/asoiaf, men EGENTLIGEN inte SÅÅÅ mycket att det förtjänar att ha FYRA av mina djur döpt efter sig hahaha... men... det fick bli så. ghost var ett perfekt namn på den här lillpojken... haha) Menade Viserion xD Så du har papegojor som heter Drogon, Rhaegal och Ghost, vilka är de två sista? Förstår det, han är ingen särskilt omtyckt person, men kunde inte riktigt låta bli att blanda ihop namnen lol ^^ Men det är coolt att du har katter som heter Arya och Sansa, är Arya lika vild som Arya i serien och boken? xD mina fåglar heter meg, drogon, leia, donnie och ghost hahahaha katternas personlighet är omvända i mitt fall faktiskt! min arya är äldre, hon är en fancy raskatt, bortskämd och snobbig, gillar att gosa på hennes egna villkor men will definitely cut someone good om hon känner behov av det... hon är lite rödbrunish dessutom medan min sansa är en svart (arya i böckerna är svarthårig..) huskatt, vild och galen, oändlig energi, bits och rivs utan förvarning, orsakar kaos vart hon än går, håller sig i skuggorna när någon hon inte gillar är i närheten, men är väldigt mysig med oss i familjen :’) dom borde byta namn med varandra hahah... sansas personlighet är väldigt arya och aryas personlighet är väldigt sansa hahaha ![]()
9 dec, 2018 00:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: näää har inte blivit någon rhaegal pga det är så stelt att uttala i en normal svensk konversation haha!! Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: jag tror du menar viserion..... Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: hahaha nej ja drogon är fortfarande quite mycket grönare, större och mer svartnäbbad än sådär..... Det här är inte Drogon va? Men din papegoja verkar vara riktigt rolig att vara med! det här är ghost! han flyttade in idag :’) så nu har jag fem papegojor... pga jag är galen apparently ♥ Tänkte väl det x) Har du då papegojor som heter Lady, Nymeria och Viserys? xD hahaha dessvärre inte!! om rhaegal var lite lättare att uttala på svenska i vardagssammanhang hade jag eventuellt funderat på det till nån av fåglarna för att matcha drogon; gillar rhaegar targaryen OCH gillar att rhaegal är grön och gul (vilket majoriteten av mina fåglar är...). viserion hade ju kunnat passa på ghost också as far as drakarnas namn goes, considering att viserion är vit-ish (.....och these days ganska blå hehe) men jag vill inte ha en fågel som NÄSTAN är döpt efter viserys targaryen........ däremot heter mina katter arya och sansa (gillar förstås got/asoiaf, men EGENTLIGEN inte SÅÅÅ mycket att det förtjänar att ha FYRA av mina djur döpt efter sig hahaha... men... det fick bli så. ghost var ett perfekt namn på den här lillpojken... haha) Menade Viserion xD Så du har papegojor som heter Drogon, Rhaegal och Ghost, vilka är de två sista? Förstår det, han är ingen särskilt omtyckt person, men kunde inte riktigt låta bli att blanda ihop namnen lol ^^ Men det är coolt att du har katter som heter Arya och Sansa, är Arya lika vild som Arya i serien och boken? xD mina fåglar heter meg, drogon, leia, donnie och ghost hahahaha katternas personlighet är omvända i mitt fall faktiskt! min arya är äldre, hon är en fancy raskatt, bortskämd och snobbig, gillar att gosa på hennes egna villkor men will definitely cut someone good om hon känner behov av det... hon är lite rödbrunish dessutom medan min sansa är en svart (arya i böckerna är svarthårig..) huskatt, vild och galen, oändlig energi, bits och rivs utan förvarning, orsakar kaos vart hon än går, håller sig i skuggorna när någon hon inte gillar är i närheten, men är väldigt mysig med oss i familjen :’) dom borde byta namn med varandra hahah... sansas personlighet är väldigt arya och aryas personlighet är väldigt sansa hahaha Haha, trodde det stod i ditt inlägg att det var lätt att uttala! Meg får mig att tänka på en karaktär i en bok och Leia star wars ofc! Men Donnie? Från en serie? De borde definitivt byta namn, jag skulle troligtvis kalla Sansa för Arya och Arya för Sansa. Sansa låter verkligen som Arya på pricken...om Arya nu inte är en animagus xD Det var väl du som ritade strumpan? För den är riktigt snygg! 9 dec, 2018 00:44 |
|
Fjalar
Elev |
Letade just efter mina glasögon, men hade dem redan på mig. Classic.
9 dec, 2018 01:09 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen