@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymphie
Elev |
Wow! Snyggt! Jag själv är så dålig på att köpa grejer men önskar att jag var liiiiite bättre så att jag också kan Harry Potter pynta mitt rum lite
8 dec, 2018 12:29 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Nymphie: Wow! Snyggt! Jag själv är så dålig på att köpa grejer men önskar att jag var liiiiite bättre så att jag också kan Harry Potter pynta mitt rum lite Jag är egentligen inte heller så bra på att köpa saker då jag är lite rädd om min plånbok men vissa av sakerna här har jag fått, och sen är det mesta köpt i London och Stockholm och när jag reser ser jag alltid till att spara ordentligt med pengar x)
8 dec, 2018 12:32 |
|
Solkatten
Elev |
Dödsrelikerna del 2 går kl 15:30 på kanal 5 och Dödsrelikerna del 1 går kl 21:00 på sjuan.
Lite konstigt att få se dem i helt fel ordning. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 dec, 2018 14:51 |
|
Winonababe
Elev |
8 dec, 2018 15:35 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Winonababe: TILLBAKA TILL MUGGLARPORTALEN EFTER ETT ÅR AV TYSTNAD ♥ VÄLKOMMEN TILLBAKA!!!! 8 dec, 2018 15:50 |
|
Winonababe
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Winonababe: TILLBAKA TILL MUGGLARPORTALEN EFTER ETT ÅR AV TYSTNAD ♥ VÄLKOMMEN TILLBAKA!!!! TACK FINA! ♥ ♥ I'VE MISSED YOU ALL SANTA'S LITTLE HELPER (hen/den - they/them)
8 dec, 2018 16:00 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Fiskboll: Var det bara jag som inte fick halsduken i julkalendern? Eller tja, jag fick den, men den hamnade aldrig i mina ägodelar eller på min profil Du är inte ensam, har du sett tråden i bugg forumet?
8 dec, 2018 16:49 |
|
Pride Potter
Elev |
Min brorsa och han kompis är fett sköna med varandra xD Om de inte hittar den andra går de bara till TV:n och spelar Fortnite cx
Btw, har inte fått halsduken ![]()
8 dec, 2018 17:08 |
|
Idiz
Elev |
8 dec, 2018 17:15 |
|
Solkatten
Elev |
Förutom att det är lite konstigt att se Dumbledore i Harry Potter filmerna efter att ha sett honom som ung i Fantastic Beasts är det också lite konstigt att se Nagini. xD Allting blir plötsligt lite underligt haha.
Jag undrar om man kommer att få se Dumbledores bror och syster i någon av de kommande Fantastic Beasts?? Skulle verkligen vilja se alla tre tillsammans. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 dec, 2018 17:44 |
Du får inte svara på den här tråden.





















Mugglarportalen