@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MerlinsBeard
Elev |
themarauder ja men det suger för vi ska träffas i helgen men kommer inte hinna se den då
7 dec, 2018 01:07 |
|
Solkatten
Elev |
Emmi: Älskar att din pixi-gnom håller i din trollstav på profilen.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 dec, 2018 01:59 |
|
Kintsugi
Prefekt |
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 7 dec, 2018 04:13 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
7 dec, 2018 05:36 |
|
Nymphie
Elev |
7 dec, 2018 06:53 |
|
Katla
Elev |
uuhh jag önskar att mitt rum låg på andra sidan så jag skulle kunna få eftermiddagssol nu när d e vinter. jag fryyyyyseer och solen genom fönstret gör sååå mkt. jag är ändå inte hemma på förmiddagarna så vrf ska mitt rum va soligt då!!! uuuhhh
♏︎ 7 dec, 2018 08:27 |
|
Pride Potter
Elev |
^
Haha saaaad xc Vi sitter i grupper i klassrummet och jag sitter med fem personer jag HATAR xc Förutom typ två tjejer men de ska bara prata om hästar och visst jag rider också MEN SNÄLLA TAGGA NER LITE MED HÄSTARNA!!!!! ![]()
7 dec, 2018 08:38 |
|
Scorperion
Elev |
Jag vill bara köpa en massa färgglad julbelysning, köpa godis, grädda våfflor och streckkolla om på Stranger Things igen
7 dec, 2018 08:52 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Fått paket av mamma ♥
vegansk chokladkalender och eftersom det är 7:e idag, och T är bortrest tills på söndag, så finns det inget som hindrar att jag mumsar i mig 8st chokladbitar tills imorgon Marsipanbröd ♥ Lindtchoklad ♥ Juleskum original och årets kola ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 7 dec, 2018 09:02 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Scorperion: Jag vill bara köpa en massa färgglad julbelysning, köpa godis, grädda våfflor och streckkolla om på Stranger Things igen Vad väntar du på? DO IT!!!! ASAP!!!!!! 7 dec, 2018 09:17 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen