@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Borttagen: Merlin's Beard Wow! Din profil är skitsnygg o.o tack!!
6 dec, 2018 23:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MerlinsBeard: Ja, fattar nu varför det tog ett tag! Men du får behålla den tills 13 januari tror jagSkrivet av Borttagen: Merlin's Beard Wow! Din profil är skitsnygg o.o tack!! 6 dec, 2018 23:06 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Ja, fattar nu varför det tog ett tag! Men du får behålla den tills 13 januari tror jag Skrivet av Borttagen: Merlin's Beard Wow! Din profil är skitsnygg o.o tack!! ja, och sen när jag trodde det skulle gå snabbt att färga, typ nån halvtimme. tog 3h xD och sen återanvända nästa år typ^^
6 dec, 2018 23:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Ja, fattar nu varför det tog ett tag! Men du får behålla den tills 13 januari tror jag Skrivet av Borttagen: Merlin's Beard Wow! Din profil är skitsnygg o.o tack!! ja, och sen när jag trodde det skulle gå snabbt att färga, typ nån halvtimme. tog 3h xD och sen återanvända nästa år typ^^ Man kan alltid kopiera för att det ska gå snabbare vettu. Ta en färg i taget så går det snabbt. Men profilen blev riktigt fin. Fast du borde nog ta ner lyricsen en rad på din profil så X:et inte har något mellanrum. 6 dec, 2018 23:14 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Ja, fattar nu varför det tog ett tag! Men du får behålla den tills 13 januari tror jag Skrivet av Borttagen: Merlin's Beard Wow! Din profil är skitsnygg o.o tack!! ja, och sen när jag trodde det skulle gå snabbt att färga, typ nån halvtimme. tog 3h xD och sen återanvända nästa år typ^^ Man kan alltid kopiera för att det ska gå snabbare vettu. Ta en färg i taget så går det snabbt. Men profilen blev riktigt fin. Fast du borde nog ta ner lyricsen en rad på din profil så X:et inte har något mellanrum. ja jag gjorde det xD men det var så mkt text och blev superförvirrande.. hmm, hur menar du? längst ner?
6 dec, 2018 23:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MerlinsBeard: Ja, fattar nu varför det tog ett tag! Men du får behålla den tills 13 januari tror jag Skrivet av Borttagen: Merlin's Beard Wow! Din profil är skitsnygg o.o tack!! ja, och sen när jag trodde det skulle gå snabbt att färga, typ nån halvtimme. tog 3h xD och sen återanvända nästa år typ^^ Man kan alltid kopiera för att det ska gå snabbare vettu. Ta en färg i taget så går det snabbt. Men profilen blev riktigt fin. Fast du borde nog ta ner lyricsen en rad på din profil så X:et inte har något mellanrum. ja jag gjorde det xD men det var så mkt text och blev superförvirrande.. hmm, hur menar du? längst ner? Förstår det x) - Harry Potter, Twilight__________-When it snows, ain't it thrilling__________✽jingle bells, jingle bells______________________✦ Lord of the Rings, Hunger Games____Santa Claus is comin' to town____✦__let it snow, let it snow✽ - Serier____________________✦_____What fun it is to ride and sing_____new old-fashioned way_________________✦ Game of Thrones, Merlin, Scrubs________Have a holly, jolly Christmas__sleigh bells jingle-ing!!__✦ Typ den delen, du hade glömt bort att byta rad och därför ser det ut så 6 dec, 2018 23:22 |
|
MerlinsBeard
Elev |
6 dec, 2018 23:25 |
|
themarauder
Lärare |
Merlin's beard Längtar tills du sett nya Crimes of Grindelwald-filmen så jag kan tjata hål i huvudet på dig ♥
=) - just like themarauder 6 dec, 2018 23:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MerlinsBeard: Mycket bättre! Vindict så? eller är jag ute och cyklar xD 6 dec, 2018 23:31 |
|
Frivolt
Elev |
OMGGGG DAGENS PRIS OMMGGGC6EJWJRUGFKFFUKRIF
Spoiler: Tryck här för att visa! 7 dec, 2018 00:00 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen