@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kattbjörn
Prefekt |
Spotify wrapped 2018 var en kul grej. Har förbättrat mitt musiklyssnande med 2147483547 %.
6 dec, 2018 21:56 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Kattbjörn: Spotify wrapped 2018 var en kul grej. Har förbättrat mitt musiklyssnande med 2147483547 %. Hahaha men gud! Hade ökat min musikspelning med 48% och då lyssnade jag asmkt förra året...
6 dec, 2018 22:08 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Skrivet av Salem: Skrivet av Kattbjörn: Spotify wrapped 2018 var en kul grej. Har förbättrat mitt musiklyssnande med 2147483547 %. Hahaha men gud! Hade ökat min musikspelning med 48% och då lyssnade jag asmkt förra året... Hur ser man den statistiken ? dock snyltar jag på mammas konto men det är bara för ingen annan lyssnar på det förutom pappa ibland när han är hemma på helger typ x)
6 dec, 2018 22:09 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Salem: Skrivet av Kattbjörn: Spotify wrapped 2018 var en kul grej. Har förbättrat mitt musiklyssnande med 2147483547 %. Hahaha men gud! Hade ökat min musikspelning med 48% och då lyssnade jag asmkt förra året... Hur ser man den statistiken ? dock snyltar jag på mammas konto men det är bara för ingen annan lyssnar på det förutom pappa ibland när han är hemma på helger typ x) Googla spotify wrapped!
6 dec, 2018 22:11 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Skrivet av Salem: Skrivet av Kattbjörn: Spotify wrapped 2018 var en kul grej. Har förbättrat mitt musiklyssnande med 2147483547 %. Hahaha men gud! Hade ökat min musikspelning med 48% och då lyssnade jag asmkt förra året... Börjar fundera på om det är en felräkning.. men lyssnade väldigt lite under 2017 så det ska iaf vara en förbättring. Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Salem: Skrivet av Kattbjörn: Spotify wrapped 2018 var en kul grej. Har förbättrat mitt musiklyssnande med 2147483547 %. Hahaha men gud! Hade ökat min musikspelning med 48% och då lyssnade jag asmkt förra året... Hur ser man den statistiken ? dock snyltar jag på mammas konto men det är bara för ingen annan lyssnar på det förutom pappa ibland när han är hemma på helger typ x) Jag gick in på http://www.spotifywrapped.com 6 dec, 2018 22:12 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Salem: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Salem: Skrivet av Kattbjörn: Spotify wrapped 2018 var en kul grej. Har förbättrat mitt musiklyssnande med 2147483547 %. Hahaha men gud! Hade ökat min musikspelning med 48% och då lyssnade jag asmkt förra året... Hur ser man den statistiken ? dock snyltar jag på mammas konto men det är bara för ingen annan lyssnar på det förutom pappa ibland när han är hemma på helger typ x) Googla spotify wrapped! På min topplista var Mamma Mu, använder den på jobbet haha xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 6 dec, 2018 22:13 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Salem: Skrivet av MerlinsBeard: Skrivet av Salem: Skrivet av Kattbjörn: Spotify wrapped 2018 var en kul grej. Har förbättrat mitt musiklyssnande med 2147483547 %. Hahaha men gud! Hade ökat min musikspelning med 48% och då lyssnade jag asmkt förra året... Hur ser man den statistiken ? dock snyltar jag på mammas konto men det är bara för ingen annan lyssnar på det förutom pappa ibland när han är hemma på helger typ x) Googla spotify wrapped! På min topplista var Mamma Mu, använder den på jobbet haha xD Haha vad kul!! Jag hade circle of life med Hans Zimmer, sen en till låt av honom följt av tre låtar av Bowie.. har kanske inte lyssnat så varierat i år. Minns ett arbetspass i våras då jag bara lyssnade på de där två Zimmerlåtarna, om och om igen i fem timmar x) 6 dec, 2018 22:15 |
|
mitchan
Lärare |
haha åh behövde också göra spotify wrapped nu....
har ökat mitt lyssnande med 94% trots att jag använde spotify typ non stop även förra året....... har tydligen lyssnat på raleigh ritchie i 410 timmar iår..... sure aint mad about that (tydligen lyssnar jag på "alternativa artister" 188% mer än den genomsnittliga spotify-användaren..... vet inte vad det innebär men okejdå, i'll take it ♥ haha) edit: dock lite förvirrad över att spotify tror att den äldsta låten jag lyssnat på iår är från 1992............... ursäkta.. hej... jag lyssnar på typ bluegrass från 50-60talet minst varje vecka... :'( ![]()
6 dec, 2018 22:20 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av mitchan: Hur gör man den där Spotify-grejen?haha åh behövde också göra spotify wrapped nu.... har ökat mitt lyssnande med 94% trots att jag använde spotify typ non stop även förra året....... har tydligen lyssnat på raleigh ritchie i 410 timmar iår..... sure aint mad about that (tydligen lyssnar jag på "alternativa artister" 188% mer än den genomsnittliga spotify-användaren..... vet inte vad det innebär men okejdå, i'll take it ♥ haha) edit: dock lite förvirrad över att spotify tror att den äldsta låten jag lyssnat på iår är från 1992............... ursäkta.. hej... jag lyssnar på typ bluegrass från 50-60talet minst varje vecka... :'( 6 dec, 2018 22:40 |
|
Borttagen
|
Merlin's Beard Wow! Din profil är skitsnygg o.o
6 dec, 2018 23:02 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen