@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Salem: Skrivet av Nymphie: Skrivet av Salem: Skrivet av Frivolt: Skrivet av mitchan: morgondagens lucka i julkalendern kommer vara rätt trevlig också har jag hört!! kanske inte nifflare-nivå, men något många säkert önskat under åren.... Under åren? Hrm!!! Jag som hade hoppats på en fjäderpenna Men hoppas på en fjäderpenna Kan ju (i mitchans ära) meddela att det är ett helt nytt objekt !!! Hmmm... något som har efterfrågats i tråden där man kan skriva vad man önskar i julkalendern? Återstår att se!!! Aaaah! Och vad hände med ”Klassrummet kommer att vara öppen från 19 ikväll”?
6 dec, 2018 19:35 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Salem: Skrivet av Frivolt: Skrivet av mitchan: morgondagens lucka i julkalendern kommer vara rätt trevlig också har jag hört!! kanske inte nifflare-nivå, men något många säkert önskat under åren.... Under åren? Hrm!!! Jag som hade hoppats på en fjäderpenna Men hoppas på en fjäderpenna Kan ju (i mitchans ära) meddela att det är ett helt nytt objekt :O Ska bli sjukt spännande 6 dec, 2018 19:41 |
|
lillamymin
Elev |
När moderna värktabletter inte fungerar får man gå tillbaka till gamla hederliga husmorstips. Sådan tur att det fungerar. Kryddnejlikor är min nya frälsare.
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 6 dec, 2018 19:45 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av mitchan: jaa.. Ryktet går att den är en guldvärt pris..!morgondagens lucka i julkalendern kommer vara rätt trevlig också har jag hört!! kanske inte nifflare-nivå, men något många säkert önskat under åren....
6 dec, 2018 19:52 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av mitchan: jaa.. Ryktet går att den är en guldvärt pris..! morgondagens lucka i julkalendern kommer vara rätt trevlig också har jag hört!! kanske inte nifflare-nivå, men något många säkert önskat under åren.... Tror att någon mer skrev ”guldvärt” vad betyder det? Hmmm
6 dec, 2018 19:54 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Nymphie: .\_(¤.¤)_/ (den ska symbolisera en frågande emoji som inte har någon aning xDD) HOMEMADE DELUXESkrivet av Emmi: Skrivet av mitchan: jaa.. Ryktet går att den är en guldvärt pris..! morgondagens lucka i julkalendern kommer vara rätt trevlig också har jag hört!! kanske inte nifflare-nivå, men något många säkert önskat under åren.... Tror att någon mer skrev ”guldvärt” vad betyder det? Hmmm
6 dec, 2018 19:56 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Nymphie: .\_(¤.¤)_/ (den ska symbolisera en frågande emoji som inte har någon aning xDD) HOMEMADE DELUXE Skrivet av Emmi: Skrivet av mitchan: jaa.. Ryktet går att den är en guldvärt pris..! morgondagens lucka i julkalendern kommer vara rätt trevlig också har jag hört!! kanske inte nifflare-nivå, men något många säkert önskat under åren.... Tror att någon mer skrev ”guldvärt” vad betyder det? Hmmm Väldigt fin emoji!
6 dec, 2018 19:58 |
|
mitchan
Lärare |
hahahahaha skrev ett inlägg, gick härifrån, och när jag kom tillbaka hade jag 20 nya meddelanden om citeringar och taggningar.....
♥ ♥ ♥ älskar julkalender-pepp ![]()
6 dec, 2018 19:59 |
|
Emmi
Prefekt |
6 dec, 2018 20:10 |
|
Nymphie
Elev |
6 dec, 2018 20:11 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen