@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JustAFriend
Elev |
Efter att varit borta från mugglis en vecka för att sedan komma tillbaka och mötas av jultema. Mys ♥
*halvsover* 6 dec, 2018 15:31 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av JustAFriend: Efter att varit borta från mugglis en vecka för att sedan komma tillbaka och mötas av jultema. Mys ♥ Har du öppnar luckorna i julkalendern? Om inte så måste du göra det! Och särskilt lucka 5
6 dec, 2018 15:36 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av GinnyHermionePotter: självständighets dag Just det! Är det inte finlands nationaldag eller självständighetsdag idag? Grattis! Eller vad man ska säga! KLASSRUMMET ÖPPET FRÅN 19 ikväll!
6 dec, 2018 15:44 |
|
JustAFriend
Elev |
Skrivet av Nymphie: Skrivet av JustAFriend: Efter att varit borta från mugglis en vecka för att sedan komma tillbaka och mötas av jultema. Mys ♥ Har du öppnar luckorna i julkalendern? Om inte så måste du göra det! Och särskilt lucka 5 Hihi jaaa ♥ Åhhh, är så glad hahah *halvsover* 6 dec, 2018 15:53 |
|
Nymphie
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av GinnyHermionePotter: självständighets dag Just det! Är det inte finlands nationaldag eller självständighetsdag idag? Grattis! Eller vad man ska säga! KLASSRUMMET ÖPPET FRÅN 19 ikväll! Grattis på självständighetsdagen! Hoppas att jag kan titta in lite i klassrummet ikväll då! Man vill ju inte få A, Ö är okej men jag skulle bli besviken. U är min lägsta nivå.
6 dec, 2018 16:04 |
|
Scorperion
Elev |
Är det illa när man ser en Harry Potter-film och tänker "just det fan det är ju Daniel Radcliffe!"?
Tror jag sett för många andra filmer han är med i
6 dec, 2018 16:18 |
|
Velleity
Elev |
6 dec, 2018 16:56 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Velleity: Grattis i efterskott! *tummarna slut för idag*Insåg nu att jag firade 2 år på mugglis för nästan 2 veckor sen xD Tydligen vill mamma inte ha mig hemma, jobbandes på sportlovet så nyss kom hon nöjt och sa "Nu har jag bokat en Ylläs resa åt dig över sportlovet." .. Far till fjällen med skolan någon vecka senare men okej då..? Ylläs e fint så sure xD
6 dec, 2018 17:09 |
|
Nepturni
Elev |
Skrivet av Borttagen: jaa det händerSkrivet av Nepturni: Same. Lyssnar du på Nightvore Mtb? jag älskar nightcore. 6 dec, 2018 17:36 |
|
Emmi
Prefekt |
6 dec, 2018 17:41 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen