@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Nepturni: Same. Lyssnar du på Nightvore Mtb?jag älskar nightcore. 5 dec, 2018 16:14 |
|
Scorperion
Elev |
Funderar på att uppdatera min ff... ska bara äta upp mina lussekatter... och se klart på Jönssonligan. För Jönssonligan är fan nostalgi. Men sen har jag min skolpjäs att skriva också...
5 dec, 2018 16:38 |
|
Asked Calmly
Elev |
5 dec, 2018 16:53 |
|
Borttagen
|
Grattis!
#EQUESTRIAGIRLSÄRBÄST! 5 dec, 2018 17:06 |
|
Atira
Elev |
5 dec, 2018 17:56 |
|
Lazarus
Prefekt |
Har haft en bra dag idag? Ovanligt. Var moraliskt stöd en stund, började sy en nalle till min brorsdotter, fick ett kort från Syrup som nu är det coolaste kortet jag äger, fick mina pins från hiv Sverige, OCH jag kom in i två par byxor som jag lagt undan för att eventuellt ta fram om ett par år och hoppas att jag kan komma in i dem då. Och så köpte jag pepparkakor för att skicka till farmor, för hon älskar svenska pepparkakor :'
5 dec, 2018 19:27 |
|
Vildvittra
Elev |
Läste för några barn idag.
Rätt som det är börjar två av pojkarna pussas på pannan och kramas med varandra. Det hela blev ett pusskalas på munnarna sen. Vi pratade då att man måste fråga varandra så att den andre vill osv. Stop min kropp! Sen satt jag där och hoppades att de skulle bli bögar när de blir stora. Det var så fint "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 5 dec, 2018 19:58 |
|
Beben
Elev |
6 dec, 2018 10:15 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Beben: Någon som har svaret på dagens lucka?? Den som hjälper till får en lussekatt och glögg Jag tror du kan svaret egentligen, men ibland gäller det att ha lite tur när man tänker ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 6 dec, 2018 10:25 |
|
Emmi
Prefekt |
6 dec, 2018 10:30 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen