@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Velma Dinkley: Vilken film är det?? Gissade på fantastiska vidunder och vart man hittar dom och det var fel. Vad heter filmen som går på bio nu? Du nämnde den första..
5 dec, 2018 00:09 |
|
mitchan
Lärare |
5 dec, 2018 02:17 |
|
Nymphie
Elev |
5 dec, 2018 06:58 |
|
Idiz
Elev |
Skrivet av Nymphie: Gud via söt nifflaren är!! Och jag vet en som gillar nifflare ännu mer än mig.... Idiz Aa, den är ju den bästa i hela filmen ![]() ![]()
5 dec, 2018 07:00 |
|
Borttagen
|
NIFFLAREN! JÄTTESÖT!
5 dec, 2018 07:45 |
|
Annabeth the Chaser
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Rhaella: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Annabeth the Chaser: På Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Wait what???Hade helt glömt bort att en man jagade tre elever på min skola med en kniv... det kunde ha varit jag Tydligen hade någon tjej blivit knivhotad av några maskerade män utanför idrottshallen i min by... det tycker jag är läskigt! Men gud så obehagligt! Man ser, läser och hör sånt där väldigt ofta men man förväntar ju sig inte att en själv eller någon i närheten ska bli utsatt. Man blir ju nästan rädd på riktigt! Det närmsta jag varit med om var nog när en kille jag gick i samma skola som under lågstadiet dog i en bilcrash i området där jag bodde då Millie det var typ nära nära idrottshallen och det ligger i en annan byggnad än skolan och så hade jag idrott innan det hände. Min syster blev en gång jagad med en kniv och det var en tjej i hennes ålder som gjort det. Sedan så har det två gånger blivit människor som blivit skjutna i mitt område. Sedan har det också varit en bomb typ 300-400 meter från mitt hus. Mycket har hänt under de senaste 3 åren... En kille kastade en kniv mot tyska läraren på min skolan för någon månad sedan! Det får mig att tänka på att en kille från min förra skola som gick i trean tror jag kasta en vanlig kniv (såna man äter med) på någon i hans klass. Många lärare gjorde det till en stor grej så antar att de gjorde detsamma i din skola. Vilka skolor går ni på? Det närmsta som hände på min gamla skola var att matsalen brann ner fyra gånger när jag gick där och idrottssalen en gång. Sedan var det inbrott och skit. Men min skola nu, inget sånt händer. Minns att skolan nära oss förra året så brändes det sopptunnor 24/7 så brandkåren kom till den skolan ofta. Men inget sånt har skett ännu. Annabeth the Chaser Wow. Blev tyskaläraren skadad eller? Nej, han blev inte skadad. Och Emma du undrar vilka skolor vi går på? Kunskapsskolan! ![]()
5 dec, 2018 07:55 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Reaktion 1: OMGI'MDONEIT'SADORABLE!
Reaktion 2: fniss fniss fniss så söt Reaktion 3: Toppen är nådd, finns inget som kan slå det här Angående: Nifflaren ♥ ♥ ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 5 dec, 2018 09:26 |
|
Pride Potter
Elev |
5 dec, 2018 10:31 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av mitchan: jag vill bara meddela er om att i verkligheten glittrar nifflarens mynt........... OMG ALLTSÅ HUR COOOLT?!?!?!? OCH HUR FIN ÄR DEN INTE OMGG FOELBDIDLDDILD 5 dec, 2018 10:49 |
|
Solkatten
Elev |
Idag för ett år sedan började jag kolla upp BTS på riktigt för att senare bli en Army. Bästa jag har gjort typ. xD ♥ Och under detta år har jag verkligen lärt mig så mycket om Kpop världen och även en del om Sydkoreas kultur. ^^
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 dec, 2018 12:28 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen