@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Wait what???Hade helt glömt bort att en man jagade tre elever på min skola med en kniv... det kunde ha varit jag Tydligen hade någon tjej blivit knivhotad av några maskerade män utanför idrottshallen i min by... det tycker jag är läskigt! Men gud så obehagligt! Man ser, läser och hör sånt där väldigt ofta men man förväntar ju sig inte att en själv eller någon i närheten ska bli utsatt. Man blir ju nästan rädd på riktigt! Det närmsta jag varit med om var nog när en kille jag gick i samma skola som under lågstadiet dog i en bilcrash i området där jag bodde då Millie det var typ nära nära idrottshallen och det ligger i en annan byggnad än skolan och så hade jag idrott innan det hände. Min syster blev en gång jagad med en kniv och det var en tjej i hennes ålder som gjort det. Sedan så har det två gånger blivit människor som blivit skjutna i mitt område. Sedan har det också varit en bomb typ 300-400 meter från mitt hus. Mycket har hänt under de senaste 3 åren... 4 dec, 2018 20:22 |
|
Annabeth the Chaser
Elev |
På
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Wait what???Hade helt glömt bort att en man jagade tre elever på min skola med en kniv... det kunde ha varit jag Tydligen hade någon tjej blivit knivhotad av några maskerade män utanför idrottshallen i min by... det tycker jag är läskigt! Men gud så obehagligt! Man ser, läser och hör sånt där väldigt ofta men man förväntar ju sig inte att en själv eller någon i närheten ska bli utsatt. Man blir ju nästan rädd på riktigt! Det närmsta jag varit med om var nog när en kille jag gick i samma skola som under lågstadiet dog i en bilcrash i området där jag bodde då Millie det var typ nära nära idrottshallen och det ligger i en annan byggnad än skolan och så hade jag idrott innan det hände. Min syster blev en gång jagad med en kniv och det var en tjej i hennes ålder som gjort det. Sedan så har det två gånger blivit människor som blivit skjutna i mitt område. Sedan har det också varit en bomb typ 300-400 meter från mitt hus. Mycket har hänt under de senaste 3 åren... En kille kastade en kniv mot tyska läraren på min skolan för någon månad sedan! ![]()
4 dec, 2018 20:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Annabeth the Chaser: På Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Wait what???Hade helt glömt bort att en man jagade tre elever på min skola med en kniv... det kunde ha varit jag Tydligen hade någon tjej blivit knivhotad av några maskerade män utanför idrottshallen i min by... det tycker jag är läskigt! Men gud så obehagligt! Man ser, läser och hör sånt där väldigt ofta men man förväntar ju sig inte att en själv eller någon i närheten ska bli utsatt. Man blir ju nästan rädd på riktigt! Det närmsta jag varit med om var nog när en kille jag gick i samma skola som under lågstadiet dog i en bilcrash i området där jag bodde då Millie det var typ nära nära idrottshallen och det ligger i en annan byggnad än skolan och så hade jag idrott innan det hände. Min syster blev en gång jagad med en kniv och det var en tjej i hennes ålder som gjort det. Sedan så har det två gånger blivit människor som blivit skjutna i mitt område. Sedan har det också varit en bomb typ 300-400 meter från mitt hus. Mycket har hänt under de senaste 3 åren... En kille kastade en kniv mot tyska läraren på min skolan för någon månad sedan! Det får mig att tänka på att en kille från min förra skola som gick i trean tror jag kasta en vanlig kniv (såna man äter med) på någon i hans klass. Många lärare gjorde det till en stor grej så antar att de gjorde detsamma i din skola. 4 dec, 2018 20:28 |
|
Rhaella
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Annabeth the Chaser: På Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Wait what???Hade helt glömt bort att en man jagade tre elever på min skola med en kniv... det kunde ha varit jag Tydligen hade någon tjej blivit knivhotad av några maskerade män utanför idrottshallen i min by... det tycker jag är läskigt! Men gud så obehagligt! Man ser, läser och hör sånt där väldigt ofta men man förväntar ju sig inte att en själv eller någon i närheten ska bli utsatt. Man blir ju nästan rädd på riktigt! Det närmsta jag varit med om var nog när en kille jag gick i samma skola som under lågstadiet dog i en bilcrash i området där jag bodde då Millie det var typ nära nära idrottshallen och det ligger i en annan byggnad än skolan och så hade jag idrott innan det hände. Min syster blev en gång jagad med en kniv och det var en tjej i hennes ålder som gjort det. Sedan så har det två gånger blivit människor som blivit skjutna i mitt område. Sedan har det också varit en bomb typ 300-400 meter från mitt hus. Mycket har hänt under de senaste 3 åren... En kille kastade en kniv mot tyska läraren på min skolan för någon månad sedan! Det får mig att tänka på att en kille från min förra skola som gick i trean tror jag kasta en vanlig kniv (såna man äter med) på någon i hans klass. Många lärare gjorde det till en stor grej så antar att de gjorde detsamma i din skola. Vilka skolor går ni på? Det närmsta som hände på min gamla skola var att matsalen brann ner fyra gånger när jag gick där och idrottssalen en gång. Sedan var det inbrott och skit. Men min skola nu, inget sånt händer.
4 dec, 2018 20:30 |
|
Annabeth the Chaser
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Annabeth the Chaser: På Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Wait what???Hade helt glömt bort att en man jagade tre elever på min skola med en kniv... det kunde ha varit jag Tydligen hade någon tjej blivit knivhotad av några maskerade män utanför idrottshallen i min by... det tycker jag är läskigt! Men gud så obehagligt! Man ser, läser och hör sånt där väldigt ofta men man förväntar ju sig inte att en själv eller någon i närheten ska bli utsatt. Man blir ju nästan rädd på riktigt! Det närmsta jag varit med om var nog när en kille jag gick i samma skola som under lågstadiet dog i en bilcrash i området där jag bodde då Millie det var typ nära nära idrottshallen och det ligger i en annan byggnad än skolan och så hade jag idrott innan det hände. Min syster blev en gång jagad med en kniv och det var en tjej i hennes ålder som gjort det. Sedan så har det två gånger blivit människor som blivit skjutna i mitt område. Sedan har det också varit en bomb typ 300-400 meter från mitt hus. Mycket har hänt under de senaste 3 åren... En kille kastade en kniv mot tyska läraren på min skolan för någon månad sedan! Det får mig att tänka på att en kille från min förra skola som gick i trean tror jag kasta en vanlig kniv (såna man äter med) på någon i hans klass. Många lärare gjorde det till en stor grej så antar att de gjorde detsamma i din skola. Nää, det var en riktig kniv. Min kompis såg det och det stod i tidningen. ![]()
4 dec, 2018 20:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Rhaella: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Annabeth the Chaser: På Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Wait what???Hade helt glömt bort att en man jagade tre elever på min skola med en kniv... det kunde ha varit jag Tydligen hade någon tjej blivit knivhotad av några maskerade män utanför idrottshallen i min by... det tycker jag är läskigt! Men gud så obehagligt! Man ser, läser och hör sånt där väldigt ofta men man förväntar ju sig inte att en själv eller någon i närheten ska bli utsatt. Man blir ju nästan rädd på riktigt! Det närmsta jag varit med om var nog när en kille jag gick i samma skola som under lågstadiet dog i en bilcrash i området där jag bodde då Millie det var typ nära nära idrottshallen och det ligger i en annan byggnad än skolan och så hade jag idrott innan det hände. Min syster blev en gång jagad med en kniv och det var en tjej i hennes ålder som gjort det. Sedan så har det två gånger blivit människor som blivit skjutna i mitt område. Sedan har det också varit en bomb typ 300-400 meter från mitt hus. Mycket har hänt under de senaste 3 åren... En kille kastade en kniv mot tyska läraren på min skolan för någon månad sedan! Det får mig att tänka på att en kille från min förra skola som gick i trean tror jag kasta en vanlig kniv (såna man äter med) på någon i hans klass. Många lärare gjorde det till en stor grej så antar att de gjorde detsamma i din skola. Vilka skolor går ni på? Det närmsta som hände på min gamla skola var att matsalen brann ner fyra gånger när jag gick där och idrottssalen en gång. Sedan var det inbrott och skit. Men min skola nu, inget sånt händer. Minns att skolan nära oss förra året så brändes det sopptunnor 24/7 så brandkåren kom till den skolan ofta. Men inget sånt har skett ännu. Annabeth the Chaser Wow. Blev tyskaläraren skadad eller? 4 dec, 2018 20:33 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Annabeth the Chaser: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Annabeth the Chaser: På Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Wait what???Hade helt glömt bort att en man jagade tre elever på min skola med en kniv... det kunde ha varit jag Tydligen hade någon tjej blivit knivhotad av några maskerade män utanför idrottshallen i min by... det tycker jag är läskigt! Men gud så obehagligt! Man ser, läser och hör sånt där väldigt ofta men man förväntar ju sig inte att en själv eller någon i närheten ska bli utsatt. Man blir ju nästan rädd på riktigt! Det närmsta jag varit med om var nog när en kille jag gick i samma skola som under lågstadiet dog i en bilcrash i området där jag bodde då Millie det var typ nära nära idrottshallen och det ligger i en annan byggnad än skolan och så hade jag idrott innan det hände. Min syster blev en gång jagad med en kniv och det var en tjej i hennes ålder som gjort det. Sedan så har det två gånger blivit människor som blivit skjutna i mitt område. Sedan har det också varit en bomb typ 300-400 meter från mitt hus. Mycket har hänt under de senaste 3 åren... En kille kastade en kniv mot tyska läraren på min skolan för någon månad sedan! Det får mig att tänka på att en kille från min förra skola som gick i trean tror jag kasta en vanlig kniv (såna man äter med) på någon i hans klass. Många lärare gjorde det till en stor grej så antar att de gjorde detsamma i din skola. Nää, det var en riktig kniv. Min kompis såg det och det stod i tidningen. När man talar om knivar. På min gamla gymnasieskola hade en man som inte ens gick där tagit sig in i vår textilsal, knutit vänskapsarmband och verkade jättesnäll men sen från ingenstans tog han fram en kniv ur vårt kök och bara gick runt med den. Efter det var alla dörrar i skolan tvungna att hålla sig låsta och vi elever fick varsin blipp till ingången och till våra klassrum
4 dec, 2018 20:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Annabeth the Chaser: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Annabeth the Chaser: På Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Wait what???Hade helt glömt bort att en man jagade tre elever på min skola med en kniv... det kunde ha varit jag Tydligen hade någon tjej blivit knivhotad av några maskerade män utanför idrottshallen i min by... det tycker jag är läskigt! Men gud så obehagligt! Man ser, läser och hör sånt där väldigt ofta men man förväntar ju sig inte att en själv eller någon i närheten ska bli utsatt. Man blir ju nästan rädd på riktigt! Det närmsta jag varit med om var nog när en kille jag gick i samma skola som under lågstadiet dog i en bilcrash i området där jag bodde då Millie det var typ nära nära idrottshallen och det ligger i en annan byggnad än skolan och så hade jag idrott innan det hände. Min syster blev en gång jagad med en kniv och det var en tjej i hennes ålder som gjort det. Sedan så har det två gånger blivit människor som blivit skjutna i mitt område. Sedan har det också varit en bomb typ 300-400 meter från mitt hus. Mycket har hänt under de senaste 3 åren... En kille kastade en kniv mot tyska läraren på min skolan för någon månad sedan! Det får mig att tänka på att en kille från min förra skola som gick i trean tror jag kasta en vanlig kniv (såna man äter med) på någon i hans klass. Många lärare gjorde det till en stor grej så antar att de gjorde detsamma i din skola. Nää, det var en riktig kniv. Min kompis såg det och det stod i tidningen. När man talar om knivar. På min gamla gymnasieskola hade en man som inte ens gick där tagit sig in i vår textilsal, knutit vänskapsarmband och verkade jättesnäll men sen från ingenstans tog han fram en kniv ur vårt kök och bara gick runt med den. Efter det var alla dörrar i skolan tvungna att hålla sig låsta och vi elever fick varsin blipp till ingången och till våra klassrum Låter mest som en skummis. Vet du varför han tog kniven? Tror typ väldigt ofta att någon ska komma in i skolan och börja skjuta. Skulle ärligt talat inte bli förvånad om det hände... 4 dec, 2018 20:40 |
|
Scorperion
Elev |
4 dec, 2018 20:45 |
|
Ithrenniel
Elev |
4 dec, 2018 21:17 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen