Du märker att du är HP-skadad när...
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Erica: Skrivet av Borttagen: Det enda jag tänker på är Harry Potter, och jag tror att en tjej i min klass är en dementor, för hon är så kall... Jag vet 6 jun, 2012 19:02 |
|
mican00
Elev |
Jag berättade för min familj att vi hade sett på film på engelskan (engelskttal ingen text) och då berättade min syster att de hade sett på HPDHP2!!
Blev arg.... ![]()
6 jun, 2012 20:11 |
|
Ginny4ever
Elev |
Skrivet av mican00: jag hade också blivit arg då! Jag berättade för min familj att vi hade sett på film på engelskan (engelskttal ingen text) och då berättade min syster att de hade sett på HPDHP2!! Blev arg.... http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 6 jun, 2012 20:26 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Ginny4ever: Skrivet av mican00: jag hade också blivit arg då! Jag berättade för min familj att vi hade sett på film på engelskan (engelskttal ingen text) och då berättade min syster att de hade sett på HPDHP2!! Blev arg.... Ja, det var så fuskigt, vi hade liksom sett på Trollkarlen från oz... (långtråkig.se....) ![]()
6 jun, 2012 20:49 |
|
Ginny4ever
Elev |
Skrivet av mican00: håller med! "We're off to see the wizard the wonderful wizard of OZ!" Skrivet av Ginny4ever: Skrivet av mican00: jag hade också blivit arg då! Jag berättade för min familj att vi hade sett på film på engelskan (engelskttal ingen text) och då berättade min syster att de hade sett på HPDHP2!! Blev arg.... Ja, det var så fuskigt, vi hade liksom sett på Trollkarlen från oz... (långtråkig.se....) http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 6 jun, 2012 21:05 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Ginny4ever: Skrivet av mican00: håller med! "We're off to see the wizard the wonderful wizard of OZ!" Skrivet av Ginny4ever: Skrivet av mican00: jag hade också blivit arg då! Jag berättade för min familj att vi hade sett på film på engelskan (engelskttal ingen text) och då berättade min syster att de hade sett på HPDHP2!! Blev arg.... Ja, det var så fuskigt, vi hade liksom sett på Trollkarlen från oz... (långtråkig.se....) Min klass spelade upp den som pjäs. Jag var Dorathy. Minns typ fortfarande replikerna. ''Toto är en snäll hund! Han är min vän!'' Och så fick jag sjunga ''Ovan regnbågen'' också. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 6 jun, 2012 21:07 |
|
Ginny4ever
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Jag tycker den är okej men jag skulle ärligt talat mycket hellre se Harry Potter Skrivet av Ginny4ever: Skrivet av mican00: håller med! "We're off to see the wizard the wonderful wizard of OZ!" Skrivet av Ginny4ever: Skrivet av mican00: jag hade också blivit arg då! Jag berättade för min familj att vi hade sett på film på engelskan (engelskttal ingen text) och då berättade min syster att de hade sett på HPDHP2!! Blev arg.... Ja, det var så fuskigt, vi hade liksom sett på Trollkarlen från oz... (långtråkig.se....) Min klass spelade upp den som pjäs. Jag var Dorathy. Minns typ fortfarande replikerna. ''Toto är en snäll hund! Han är min vän!'' Och så fick jag sjunga ''Ovan regnbågen'' också. http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 6 jun, 2012 21:09 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Ginny4ever: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Jag tycker den är okej men jag skulle ärligt talat mycket hellre se Harry Potter Skrivet av Ginny4ever: Skrivet av mican00: håller med! "We're off to see the wizard the wonderful wizard of OZ!" Skrivet av Ginny4ever: Skrivet av mican00: jag hade också blivit arg då! Jag berättade för min familj att vi hade sett på film på engelskan (engelskttal ingen text) och då berättade min syster att de hade sett på HPDHP2!! Blev arg.... Ja, det var så fuskigt, vi hade liksom sett på Trollkarlen från oz... (långtråkig.se....) Min klass spelade upp den som pjäs. Jag var Dorathy. Minns typ fortfarande replikerna. ''Toto är en snäll hund! Han är min vän!'' Och så fick jag sjunga ''Ovan regnbågen'' också. Ja, vem tröttnar på Harry Potter lxm? And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 6 jun, 2012 21:18 |
|
Borttagen
|
Vart på ridläger och gissa vad?
Hade en häst som hette Ginny Och min ridlärare/ledare älskade Harry Potter! Haha blev typ skvatt galen första dagen! 7 jun, 2012 00:33 |
|
Borttagen
|
Drömde om mugglis i natt...
7 jun, 2012 07:25 |
Forum > Harry Potter > Du märker att du är HP-skadad när...
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen