Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 259 260 261 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
baramin
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Saknar Peace&Love, åh, DÖR.

Är du också en Peace&Love människa? Awesome! hue många gånger har du varit där? Bästa konserten hitills?
Haha peppar man blev :O

(YEAH, bara typ ett år efter.)
Har varit där tre gånger nu, tror jag. Aspinsamt att jag inte har koll, haha. Första året måste de bästa konserterna varit Håkan Hellström och Sugarplum Fairy, jag hade inte lyssnat särskilt mycket på någon av dem innan men fastnade för dem live. Andra året, Kent, Vampire Weekend och Sugarplum igen. Nu i år blir det rätt många, haha. Håkan igen, Oskar Linnros, Lykke Li och Carl Norén, och då är listen rätt nerkortad. Hur blir det för dig?

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

7 nov, 2011 01:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av baramin:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Saknar Peace&Love, åh, DÖR.

Är du också en Peace&Love människa? Awesome! hue många gånger har du varit där? Bästa konserten hitills?
Haha peppar man blev :O

(YEAH, bara typ ett år efter.)
Har varit där tre gånger nu, tror jag. Aspinsamt att jag inte har koll, haha. Första året måste de bästa konserterna varit Håkan Hellström och Sugarplum Fairy, jag hade inte lyssnat särskilt mycket på någon av dem innan men fastnade för dem live. Andra året, Kent, Vampire Weekend och Sugarplum igen. Nu i år blir det rätt många, haha. Håkan igen, Oskar Linnros, Lykke Li och Carl Norén, och då är listen rätt nerkortad. Hur blir det för dig?

Några av mina favoriter genom åren har varit Keane, Håkan Hellström, Kent, the ark och 30 seconds to mars. Dom var ju så mäktiga!

7 nov, 2011 01:27

superman
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Saknar Peace&Love, åh, DÖR.

Är du också en Peace&Love människa? Awesome! hue många gånger har du varit där? Bästa konserten hitills?
Haha peppar man blev :O

(YEAH, bara typ ett år efter.)
Har varit där tre gånger nu, tror jag. Aspinsamt att jag inte har koll, haha. Första året måste de bästa konserterna varit Håkan Hellström och Sugarplum Fairy, jag hade inte lyssnat särskilt mycket på någon av dem innan men fastnade för dem live. Andra året, Kent, Vampire Weekend och Sugarplum igen. Nu i år blir det rätt många, haha. Håkan igen, Oskar Linnros, Lykke Li och Carl Norén, och då är listen rätt nerkortad. Hur blir det för dig?

Några av mina favoriter genom åren har varit Keane, Håkan Hellström, Kent, the ark och 30 seconds to mars. Dom var ju så mäktiga!
Och Markus 2010!! Du vet när en tjej fick epilepsi precis bredvid oss :o den konserten var GRYM!

Amandan, ja det är otroligt jobbigt! Och jag har sån där maniskit att jag biter upp hela munnen... så jag får skylla mig själv I guess


Btw så har jag funderat på en grej. Varför är förkortningen för off topic OT? Det kan ju liksom lika gärna betyda on topic..

7 nov, 2011 07:24

Amandan
Elev

Avatar


^
Jag har samma jävla problem, sker omedvetet. skitsur.

hahha, har inte tänk på det med OT förut.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F28.media.tumblr.com%2Ftumblr_ltc0jeaRGd1qlqgbzo1_r1_400.gif Min tumblr!

7 nov, 2011 07:29

Borttagen

Avatar


Damn it Ellen sluta förvirra mig, på en morgon också!
Det är därför jag aldrig använder förkortningar. Scares the crap outta me!
Det är bara att le och vinka när man inte förstår något :$ xD

7 nov, 2011 07:40

Borttagen

Avatar


Idag höll jag mig hemma från skolan, varför?
Har prov imorgon, mår dåligt. Stannar hemma idag, vilar och kör fullt ut resten av veckan.
Min natt har varit förjävlig, är skittrött med en fin huvudvärk på det - vaknade bland annat vid kvar över ett av en överdjävlig värk i tanden på grund av visdomstandsdjäveln. Slängde i mig en värktablett, var vaken i 30-40 minuter innan den började verka och hade ont. Sedan somnade jag.
Sovit dåligt på en mindre förkylning där halsen känns som ett rivjärn hela tiden.
I och med att smärtan i tanden har börjat lägga sig - så hoppas jag att svullnaden på vänster kind också håller på att lägga sig. Vilket gör att jag inte ser ut som en hamster i halva ansiktet och det kändes lite vemodigt att gå till skolan när det såg ut som om jag hade blivit slagen på käften, typ.

Orkar inte det här, egentligen. Jovisst ganska gött att vara hemma, men hade mycket hellre sluppit den där förbannade tanddjäveln och gått till skolan. -.-

7 nov, 2011 07:49

Somnium
Elev

Avatar


Jag vill inte. Jag vill inte. Jag vill inte.
Jag vill inte gå till skolan. Jag vill inte.
Jag sitter här och kämpar mot tårarna. Jag börjar om 40 min.
Jag vågar inte ens gå själv till skolan, utan har bett en kompis att möta upp mig.
Jag vill ringa mamma och be om att få stanna hemma, jag har ju ändå några mappar hemma så att jag kan plugga. Men hon kommer bara bli sur och säga nej. Men vad fan ska jag göra?
Jag vill inte till det där jävla fängelset. Jag vill inte.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F26.media.tumblr.com%2Ftumblr_ltl5mjKHBF1r39xeeo2_500.gif http://slytherinunicorn.tumblr.com/

7 nov, 2011 08:05

Borttagen

Avatar


Somnium Ey, cheer up mate! *kramar skärmen*
Det blir bättre. Plus att det är bara att fråga om att få stanna hemma en dag, it's not a big deal. Håll ihop med dina kompisar så blir allt 100 gånger bättre, med hjälp av dom kan man faktiskt klara en hel dag ut
Hoppas det blir bättre sköna person, det är du värt!

7 nov, 2011 08:13

Somnium
Elev

Avatar


^
Jag har en kompis i klassen. En.
Jag hade fler, men de undviker mig, bara för att de tror att jag röker. De har sådana jäkla fördomar och ja...
Men tack♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F26.media.tumblr.com%2Ftumblr_ltl5mjKHBF1r39xeeo2_500.gif http://slytherinunicorn.tumblr.com/

7 nov, 2011 08:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Somnium:
Jag hade fler, men de undviker mig, bara för att de tror att jag röker.


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lfn6boVxbK1qcb920.gif

Seriöst, dem dömer än direkt på grund av att man röker/att dem tror att man röker? Lawl, skulle jag hålla på så hade jag fått dissa en barndomskompis + att jag hade aldrig fått några av dem riktigt bra vännerna jag har idag. Så jävla ytligt, usch, man kanske ska se till en persons helhet istället? Nej, nu blev jag ganska sne här kände jag. -.-

Hoppas det går bra i skolan i alla fall.

7 nov, 2011 08:32

1 2 3 ... 259 260 261 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.