Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
( För det första heter jag Kelly och för det andra, måste han också få röda ögon?)
24 aug, 2013 22:16
|
|
Borttagen
|
(Jag vet, men har ropade på lilja, och jag ändrade det med ögonen)
24 aug, 2013 22:17
|
|
Borttagen
|
24 aug, 2013 22:22
|
|
Borttagen
|
"LILJA" skrek jag så högt jag kunde!
24 aug, 2013 22:51
|
|
Borttagen
|
Jag gick ut och tog bussen hem, jag hämtade Shunny, Ichigo och pojken och gick hem
24 aug, 2013 22:53
|
|
Borttagen
|
24 aug, 2013 22:56
|
|
Borttagen
|
Jag gav bebisarna mjölk och ringde till sjukhuset
" Godag mitt namn är Kelly Swanson, hur är det med min son Peter?" Sa jag
24 aug, 2013 22:57
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag gav bebisarna mjölk och ringde till sjukhuset
" Godag mitt namn är Kelly Swanson, hur är det med min son Peter?" Sa jag (motoyoshi)
25 aug, 2013 14:04
|
|
Borttagen
|
( Dom är inte gifta, jag tänkte att dom skulle gifta sig när Mas blir frisk )
25 aug, 2013 14:08
|
|
Borttagen
|
25 aug, 2013 14:09
|
Du får inte svara på den här tråden.