Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Jag går uppför trappan. När jag ser Royan ler jag mot honom. "Hej."
jag är jättecoolig älska mig plz 24 nov, 2013 16:41 |
|
Borttagen
|
"Hej! Hur mår du?" säger jag och ler.
24 nov, 2013 16:43 |
|
Queen Boo
Elev |
"Bra. Har du fått mer information om hur du ska spionera på mig nu?" Flinar jag.
jag är jättecoolig älska mig plz 24 nov, 2013 16:49 |
|
Borttagen
|
"Jag sa att jag inte villa göra det längre." sa jag och log och gick ner. "Och så du vet kommer han fråga dig om du vill vara med å ett uppdrag."
24 nov, 2013 16:51 |
|
Queen Boo
Elev |
"Jag vet. Vi ses!" Säger jag och går in på Dumbledores kontor.
jag är jättecoolig älska mig plz 24 nov, 2013 16:53 |
|
Borttagen
|
"Vad bra! Vi ses senare!" säger jag och går glatt iväg mot stora hallen.
24 nov, 2013 16:54 |
|
Queen Boo
Elev |
"Selena, hej" säger Dumbledore. Jag ler. "Jag vill intevara med på något uppdrag, Dumbledore."
jag är jättecoolig älska mig plz 24 nov, 2013 17:07 |
|
Borttagen
|
Jag går in i stora salen och sätter mig ner.
24 nov, 2013 17:08 |
|
Queen Boo
Elev |
Dumbledore ler. "Självklart, om du inte vill så"
jag är jättecoolig älska mig plz 24 nov, 2013 17:16 |
|
Borttagen
|
Jag tänker på See. Hon är vacker. Men varför är jag kär i hon? Jag tar en rostad macka och breder på lite smör.
24 nov, 2013 17:17 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen