Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: Skrivet av Borttagen: OMG. Spoiler: Tryck här för att visa! Haha!!! Du tog de ord vi alla har försökt få ut oss sen i fredags morse ^^ Så jäkla... ja.. men som du sa. Haha, åååh jag vet inte vad jag ska ta mig till! PANIK! Jag vet! Men Brodys ögon. Oemotståndliga. DUDE! Hela han är helt jävla oemotståndlig... OMG!!! HELL YEAH. Jag har märkt att på senare tid har jag lagt märke till folks ögon... :] Haha, när det kommer till Brody kan jag inte säga vad som är bäst. Allting är bara PERFEKT! Mm... *Drömmer mig bort* Dregglar lite också. Tror jag faktiskt drömde om honom inatt.
30 sep, 2012 10:19 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Alltså, jag vågar inte kolla på Brochel videos på Youtube.... vet inte varför. Kanske för att jag innerst inne är ganska säker på att Finchel blir endgame och att jag kommer gråta floder när det händer. Fast jag kommer ändå göra det även fast jag inte kollar på brochel videos............ Haha! Alltså ååh, på tal om gråta. Jag kommer gråta för hela världen på fredag. Hej jag sjukanmäler mig för dagen Åhhh, jag vill också sjukanmäla mig.. men på fredagar har vi alla de där roliga ämnena som hemkunskap, slöjd, bild och sånt som vi bara har en gång i veckan åh. Kul för dig. Haha, jag är gärna borta mina fredagar. Börjar 9.40 har: Internationella Relationer, Historia, Lunch, Naturkunskap, Matematik och Idrott. Slutar 15.45. Hatar fredagar! Aw, men ändå kul om man har alla jobbiga lektioner... sen så har man Glee när man kommer hem! om man inte kollar på morgonen.. ![]()
30 sep, 2012 10:29 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av Savi: Skrivet av APELSiiN: Alltså, jag vågar inte kolla på Brochel videos på Youtube.... vet inte varför. Kanske för att jag innerst inne är ganska säker på att Finchel blir endgame och att jag kommer gråta floder när det händer. Fast jag kommer ändå göra det även fast jag inte kollar på brochel videos............ Haha! Alltså ååh, på tal om gråta. Jag kommer gråta för hela världen på fredag. Hej jag sjukanmäler mig för dagen Åhhh, jag vill också sjukanmäla mig.. men på fredagar har vi alla de där roliga ämnena som hemkunskap, slöjd, bild och sånt som vi bara har en gång i veckan åh. Kul för dig. Haha, jag är gärna borta mina fredagar. Börjar 9.40 har: Internationella Relationer, Historia, Lunch, Naturkunskap, Matematik och Idrott. Slutar 15.45. Hatar fredagar! Aw, men ändå kul om man har alla jobbiga lektioner... sen så har man Glee när man kommer hem! om man inte kollar på morgonen.. Fast ja, jag kollar ju på morgonen ^^
30 sep, 2012 10:44 |
|
Somnium
Elev |
30 sep, 2012 11:58 |
|
Train
Elev |
30 sep, 2012 12:03 |
|
APELSiiN
Elev |
30 sep, 2012 18:35 |
|
Borttagen
|
Haha.... Jag tycker att dom passar så bra ihop... BORT FINN. 30 sep, 2012 18:46 |
|
APELSiiN
Elev |
30 sep, 2012 18:49 |
|
Savi
Elev |
30 sep, 2012 18:52 |
|
ikka
Elev |
Så länge Finchel gör slut & Brittana överlever kommer jag klara nästa vecka. Intalar jag mig själv.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
30 sep, 2012 18:57 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen