Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Parseltongue
Elev |
Pepparkaka, men tycker mycket om båda så valet är ganska svårt, fast pepparkakor tröttnar jag inte på lika lätt
2 dec, 2012 00:19 |
|
Seriously
Elev |
Pepparkaka eller lussebulle?
Beror helt på hur jag känner för stunden, just nu är jag sugen på en lussebulle. Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 2 dec, 2012 00:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: lussekatt, för det har ordet katt i sig, lätt. Yay, jag är inte den enda som säger lussekatt! 2 dec, 2012 01:22 |
|
SiriusBlack:)
Elev |
PEPPARKAKA!!
R.I.P Dobby:( 2 dec, 2012 09:50 |
|
nutella
Elev |
2 dec, 2012 09:56 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag tycker att pepparkakor är oerhört överskattade och jag tröttnade på det redan som barn (kanske för att mina föräldrar hade det som "vardagskaka" ett tag). Lussebulle är egentligen inte så fantastiskt, men det är någonting som gör att jag tycker att det är lite festligt. Och jag gillar både russin och saffran. Så lussebulle får det bli.
Resultat i frågan "pepparkaka eller lussebulle?": 17-17, alltså OAVGJORT (om jag räknade rätt, vill säga). Obs! Ny fråga i första inlägget! 2 dec, 2012 11:02 |
|
MissBellatrix
Elev |
adventstjärna, de är så fina ♥
Hey there. You come here often? 2 dec, 2012 11:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MissBellatrix: High Five adventstjärna, de är så fina ♥ Adventsstjärna för de är så awesome ;P Jag tycker om stjärnor 2 dec, 2012 11:12 |
|
Irah
Elev |
2 dec, 2012 11:15 |
|
Borttagen
|
Adventsljusstake. Hur ska man kunna tända advent ljus utan en adventsljusstake? Adventsstjärnor är ju alltid fina att ha men jag skulle inte kunna fira jul to the fullest utan en adventsljusstake.
2 dec, 2012 11:26 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen