Jag tror att personen under..
Forum > Quidditchplanen > Jag tror att personen under..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rawenclaw98
Elev |
Extremt* mycket
PUM spelar Harry Potter years 1-4 och 1-7 på datorn eller TVn? ................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
7 jan, 2012 17:43 |
|
Borttagen
|
Inte just nu... men annars
PUM ska äta/har ätit tacos ikväll? 7 jan, 2012 17:45 |
|
Borttagen
|
Fel
PUM under tycker harry skulle dött ist. för voldmort 8 jan, 2012 14:18 |
|
Borttagen
|
Eh, njae. Eller alltså, jag är på Voldemorts sida, så jag ville inte att Voldemort skulle dö, men inte att Harry skulle ha dött istället för honom heller... Så... Nej.
PUM har fortfarande jullov? 8 jan, 2012 17:21 |
|
Borttagen
|
Ja!
PUM har ett störande syskon? 8 jan, 2012 18:34 |
|
MizzNina
Elev |
Fel, jag har tre störande syskon. Och ett icke störande syskon. ^_^
PUM ser fram emot att börja skolan igen? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 jan, 2012 07:21 |
|
Sirius_Musta
Elev |
9 jan, 2012 14:29 |
|
Lordlollo
Elev |
rätt men snart är den slut.(
PUM har aldri färjat håret ♆ 9 jan, 2012 14:41 |
|
Borttagen
|
fel XD
PUM älskar kaffe? 9 jan, 2012 14:46 |
|
MizzNina
Elev |
Hell Yeah!
PUM gillar att kramas? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 jan, 2012 14:50 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen