Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
En kram till
Lordlollo. Du betyder så otroligt mycket för mig. Och även om jag inte orkar "va" hela tiden så betyder inte det att jag värderar dig mindre på något sätt. Vi är det bästa laget i hela världen, ch det gäller barra att visa våran glans och briljans. För att det finns inom dig. ♥ 1 okt, 2012 18:34 |
|
Borttagen
|
Lisen563*Noctum*M00NSTER*JosefinFini*tjejigadia*här.är.jag.
Lite sent, men KRAM för en underbar lördag! ♥ 1 okt, 2012 18:35 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Borttagen: Lisen563*Noctum*M00NSTER*JosefinFini*tjejigadia*här.är.jag. Lite sent, men KRAM för en underbar lördag! ♥ Kram till dig med
1 okt, 2012 18:37 |
|
Borttagen
|
1 okt, 2012 18:37 |
|
Ginny!!!!
Elev |
saganda får en kram av mig idag
![]()
1 okt, 2012 18:39 |
|
Miss_Green
Elev |
1 okt, 2012 18:40 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Lisen563*Noctum*M00NSTER*JosefinFini*tjejigadia*här.är.jag. Lite sent, men KRAM för en underbar lördag! ♥ kram på dig med ;;
1 okt, 2012 18:40 |
|
Filifjonkan
Elev |
Naww, du är bäst!♥ evak forever. 1 okt, 2012 18:55 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Dagens kram går till
Tonks_xD för att hon fyller ett mugglis år idag och till Almispalmis för att hon fyller 11 år idag. Men oxå till er andra såååklart! HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 1 okt, 2012 19:07 |
|
kakan42
Elev |
Jag vill krama Tuggrus eftersom att hon är allmänt cool! (och snäll) ♥
Men oxå PansyParkinson♥ för hennes stöd i "skriva av sig tråden"!! ♥ Också såklart Majis (Jag stavade rätt va?) & Freja För att de är bäst! Och väldigt underbara och awsomiga av sig! ♥ 1 okt, 2012 19:53 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen