Harry Potter Internet Marton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Victoire Weasly
Elev |
10 feb, 2012 20:57 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har de sprängt ett hål i quidditchplanen eller? Så klart de har, allt är möjligt när man har Seamus, Fred och George ,) ![]()
10 feb, 2012 20:57 |
|
Borttagen
|
Det där med att draken tar sig loss är bara överdrivet om ni vill veta vad jag tycker!!!
10 feb, 2012 20:58 |
|
Emme Lestrange
Elev |
10 feb, 2012 20:58 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Har de sprängt ett hål i quidditchplanen eller? Så klart de har, allt är möjligt när man har Seamus, Fred och George ,) HAHAHAHAHAHAHA!!!!! ~MY TUMBLR~ 10 feb, 2012 20:58 |
|
Borttagen
|
Draken har ju sönder taket! FY!!!
10 feb, 2012 20:59 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av scarhead: för mycket tumblr för oss två. xd Jag har inte tumblr, men jag gillar också den failen. Den är skuuum. (för mycket av klassens fina humor) 10 feb, 2012 20:59 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av si_tonks: Måste varit Seamus verk... Jag menar, titta på dh2 så förstår ni vad jag menar haha.Skrivet av Borttagen: Har de sprängt ett hål i quidditchplanen eller? Så klart de har, allt är möjligt när man har Seamus, Fred och George ,) 10 feb, 2012 20:59 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av scarhead: för mycket tumblr för oss två. xd Jaa, jag tror att vi måste ta en paus x) HAHAH, Harrys skrik x) AAHHHHHHHAAAAAHHHaaaahhhahh.... ![]()
10 feb, 2012 21:00 |
|
Sixtis
Elev |
10 feb, 2012 21:00 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen