Villken mobil?
Forum > Off Topic > Villken mobil?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har en svart Samsung Galaxy S II
2 sep, 2012 08:56 |
|
Savi
Elev |
2 sep, 2012 09:01 |
|
Borttagen
|
jag har en samsung galaxy mini, billig och bra!!
2 sep, 2012 09:03 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: En Sony ERicsson Walkman 380 ![]() asbra då jag inte kan med klapptelefoner men förstår mig ganska bra på knapptelefoner ^^ En sån harvar också haft!
11 nov, 2012 15:00 |
|
Hermione :D
Elev |
11 nov, 2012 18:59 |
|
childhoodlight
Elev |
Haha jag har en iPhone nu så... ja : -)
11 nov, 2012 19:04 |
|
Borttagen
|
En svart iPhone 4. ♥
11 nov, 2012 19:35 |
|
Borttagen
|
Pojkvännen köpte en Samsung Galaxy S3 i helgen... Nu vill jag också ha ny telefon >.<
11 nov, 2012 19:37 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: En svart iPhone 4. ♥ bäst ever! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 nov, 2012 19:48 |
|
Tille02
Elev |
19 apr, 2013 18:09 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen