Sorgens tider [SV]
Forum > Fanfiction > Sorgens tider [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissFniss
Elev |
20 okt, 2011 17:26 |
|
Borttagen
|
Vart ska du?
TACK♥ _____________ Kapitel 36 - George Weasley Jag satt nu istället med Lee i trädgården, vi var bara tysta, och jag kände på mig att vi tänkte på samma sak. Att det fortfarande saknades något. Något väldigt viktigt. "Ska du fortsätta med butiken?" Lees fråga träffade mig som ett skott. "Jag vet inte" mitt svar var osäkert. "Du får inte stänga den!" det var som en bedjan. "Varför?", ja varför skulle jag inte få? "Den är just nu mitt liv, och Fred skulle ju inte vilja att du stängde den, den butiken hade ju varit hans högsta dröm, som slagit i uppfyllelse" Lees svar fick mina ögon att tåras. Jag gömde ansiktet i händerna. "Förlåt" viskade Lee och la en tröstande hand på min rygg. "Du behöver inte säga förlåt" fick jag fram. I den sena kvällsluften sa jag adjö till Lee, som skulle tillbaka till butiken. Förhoppningsvis skulle inget liknande hända igen, men vem visste? "Skulle du skriva ett brev, eller sa du det bara för att göra mamma glad?" det var Ronalds röst. Jag mötte hans blick. "Varför bryr du dig?" frågade jag. "Kanske för att jag är din bror?" hans röst var sprucken. "Kom du på det nu?" sa jag. "Nej, men du borde verkligen göra det, skriva ett brev alltså" hans röst var osäker, som om han hade planerat in vad han skulle säga. "Erkänn Hermione sa åt dig att säga det till mig, ellerhur?" jag tänkte klia mig bakom det ena örat, men kom ihåg att det inte fanns där. "Ehm.. ja" Ronalds ansikte var rött av pinsamhet. "Tänkte väl det" var det sista jag sa innan jag gick därifrån. 20 okt, 2011 17:51 |
|
Cara Riddle
Elev |
Idag ska jag bara till GBG :p de var riktigt bra. Först fick du mig o börja gråta när de satt ute o sen fick du mig och skratta med örat
![]()
20 okt, 2011 17:57 |
|
Borttagen
|
Tack ♥
Blir så rörd när ni gillar det jag skriver ♥ 20 okt, 2011 18:00 |
|
Cara Riddle
Elev |
20 okt, 2011 18:01 |
|
Borttagen
|
Awwww :'''''D♥♥
20 okt, 2011 18:03 |
|
Cara Riddle
Elev |
20 okt, 2011 18:04 |
|
grodan-boll
Elev |
Jättefint! Sorgligt men med lite humor på slutet! Jättebra ♥
SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 20 okt, 2011 18:25 |
|
Borttagen
|
TACK ♥
Mer kommer kanske ikväll, annars imon 20 okt, 2011 18:41 |
|
MissFniss
Elev |
20 okt, 2011 20:46 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen