I can´t forget...
Forum > Fanfiction > I can´t forget...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jullanbrullan19
Elev |
Haha Okej Tack ;D Jag brukar offta stavafel på det! ;D 23 september <3 20 nov, 2011 09:17 |
|
Ms.Malfoy
Elev |
bra bevakar
XoXo 20 nov, 2011 10:06 |
|
Bombarda
Elev |
men det är helt okej att stava fel
Kärlek till alla! 20 nov, 2011 13:23 |
|
Jullan
Elev |
Superbra!! Skriv mer snart!
21 nov, 2011 13:33 |
|
Borttagen
|
Jättebra!
21 nov, 2011 15:04 |
|
Borttagen
|
det var bra!!!!♥
21 nov, 2011 17:12 |
|
Borttagen
|
Åh, jättebra!
Ett tips om du tycker att det är jobbigt med stavnignen på vissa ord är att skriva texten först i word eller något annat program med stavnignskontroll. Då blir det enklare att rätta till stavfel 21 nov, 2011 17:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ja men det är lite irriterande när man skriver typ Gryffindor så får man stavfel på det... Åh, jättebra! Ett tips om du tycker att det är jobbigt med stavnignen på vissa ord är att skriva texten först i word eller något annat program med stavnignskontroll. Då blir det enklare att rätta till stavfel 21 nov, 2011 22:04 |
|
Dini99
Elev |
Jätte bra! - har längtat - meer♥
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 22 nov, 2011 21:12 |
|
ol!v!a
Elev |
Älskar den bevakar
13 dec, 2011 17:38 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen