Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

I can´t forget...

Forum > Fanfiction > I can´t forget...

1 2 3 ... 25 26 27
Användare Inlägg
jullanbrullan19
Elev

Avatar


Skrivet av Bombarda:
super bra !
bara en liten sak Tyverr stavas tyvärr

Haha Okej Tack ;D Jag brukar offta stavafel på det! ;D

23 september <3

20 nov, 2011 09:17

Ms.Malfoy
Elev

Avatar


bra bevakar

XoXo

20 nov, 2011 10:06

Bombarda
Elev

Avatar


Skrivet av jullanbrullan19:
Skrivet av Bombarda:
super bra !
bara en liten sak Tyverr stavas tyvärr

Haha Okej Tack ;D Jag brukar offta stavafel på det! ;D
men det är helt okej att stava fel alla gör det ;P

Kärlek till alla!

20 nov, 2011 13:23

Jullan
Elev

Avatar


Superbra!! Skriv mer snart!

21 nov, 2011 13:33

Borttagen

Avatar


Jättebra!

21 nov, 2011 15:04

Borttagen

Avatar


det var bra!!!!♥

21 nov, 2011 17:12

Borttagen

Avatar


Åh, jättebra!

Ett tips om du tycker att det är jobbigt med stavnignen på vissa ord är att skriva texten först i word eller något annat program med stavnignskontroll. Då blir det enklare att rätta till stavfel

21 nov, 2011 17:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Åh, jättebra!

Ett tips om du tycker att det är jobbigt med stavnignen på vissa ord är att skriva texten först i word eller något annat program med stavnignskontroll. Då blir det enklare att rätta till stavfel
ja men det är lite irriterande när man skriver typ Gryffindor så får man stavfel på det...

21 nov, 2011 22:04

Dini99
Elev

Avatar


Jätte bra! - har längtat - meer♥

"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?"

22 nov, 2011 21:12

ol!v!a
Elev

Avatar


Älskar den bevakar

13 dec, 2011 17:38

1 2 3 ... 25 26 27

Forum > Fanfiction > I can´t forget...

Du får inte svara på den här tråden.